نسخه چاپی

ناگفته هایی از تخلفات در تامین اجتماعی

عکس خبري -ناگفته هايي از تخلفات در تامين اجتماعي

محجوب گفت:نمایندگان مجلس هشتم متهم به دریافت كارت هدیه هستند، مجلس نهم خود مدعی این ماجرا بوده و شاكی می خواهد مدعی را متهم كند.

به گزارش نما ،گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در سال های 86 تا 92 به ویژه سال های پایانی آن که به دوره ریاست سعید مرتضوی مرتبط می شد، تخلفات بزرگی را افشا کرده است. پاداش 6 میلیارد تومانی برای مدیران سازمان، کارت های هدیه 50 میلیون تومانی به برخی مقامات ، اعطای مبالغ کلان بدون توجیه به افراد مختلف، فروش 138 شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی به بابک زنجانی و هزاران مورد تخلف آشکار دیگری که در گزارش تحقیق و تفحص سازمان تامین اجتماعی به آن اشاره شده است، و حالا این پرونده در فضای اتهام زنی شاکیان و متهمان به همدیگر از مجلس به قوه قضائیه رفته است تا شاید دادگاه همه چیز را مشخص کند.


رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه گزارش تحقیق و تفحص مجلس درباره اتفاقات چند روز بعد از انتشار گزارش در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مجلس نهم در این مورد خود شاکی بوده در این موضوع در ابتدای نصب رئیس این سازمان مجلس مخالفت های بساری داشت در نهایت هم در مجلس نهم استیضاح صورت گرفته، و بعد از رای استیضاح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مجلس کلید خورد.
امروز ما در داستان رسیدگی به این موضوع به امر مجلس موضوع را پیش بردیم این مجلس مبرا است از اتهاماتی که زده می شود، درباره ماجرای کارت هدیه های میلیونی تاکنون با توجه پیگیری های که انجام دادیم در باره این ادعاها هنوز لیستی به ما داده نشد.
محجوب افزود: رئیس مجلس هم اعتقاد داشتند اگر لیست وجود داره و اگر ادعای هست باید منتشر شود، البته لیست هم به خودی خود مورد پذیرش نیست چرا که باید لیست همراه با سند درخواست و دریافت باشد، شما اگر پول مجهولی به کسی داده باشید نمی توانید بابت این پول مجهول ادعای مجهول هم کنید
رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: اعتراضاتی که هم به گزارش هیئت تحقیق و تفحص می شود بی اساس است چرا که ما هیچ مطلبی را در این گزارش بدون سند نیاوردیم و همه گزارش ها اسناد پیوستی دارد که آمده است، مجلس نهم خود مدعی این ماجرا بوده و شاکی می خواهد مدعی را متهم کند.
این مجلس از ابتدا در باب حقوق کارگران و بازنشستگان، دریغی که نکرده هیچ پیگیری ها خودش را انجام داده است.
ما کسی را متهم نمی کنیم گزارش ما تکمیل شده و باید دادگاه در این مورد تصمیم گیری کند ، در کار پیگیری فساد مجلس هیچ دریغی نخواهد داشت و مجلس در برابر فساد هزینه خواهد کرد اگر هم این هزینه حمله به تک تک نمایندگان باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا نمایندگان مجلس نهم کارت هدیه دریافت کرده اند تاکید داشت: هیچ مدرکی دال بر اینکه نمایندگان مجلس نهم کارت هدیه دریافت کرده باشند وجود ندارد اسنادی را خدشه دار کردن برای مجالس قبلی و فکر نمی کنم به جز تعداد اندکی نماینده دیگران در این مجلس حاضر باشند، نمایندگان مجلس هشتم متهم به این اقدام هستند.

۱۳۹۲/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...