نسخه چاپی

محاكمه پزشك ارتش ایتالیا به جرم نجات یك گربه‌

یك عضو نیروی ذخیره ارتش ایتالیا كه در پایگاه ناتو در كوزوو یك گربه در حال مرگ را نجات داده بود، به اتهام سرپیچی از دستورات، محاكمه می‌شود!

به گزارش نما، شبکه خبر به نقل از روزنامه گاردین نوشت، باربارا بالانزوی، که به عنوان پزشک ارتش ایتالیا در یکی از پایگاه نیروهای ناتو در کوزوو مشغول به فعالیت بود، به سرپیچی از دستورات و مقررات ارتش کشورش متهم شده است و پرونده‌ای علیه این زن در دادگاه نظامی ایتالیا تشکیل شده مبنی بر اینکه وی به گربه‌ای رو به مرگ توجه نشان داده و جان این حیوان را نجات داده است و با این کار از مقررات سرپیچی کرده است.


در پرونده‌ای که علیه این پزشک ارتش ایتالیا ارائه شده، آمده که وی از دستورات قرارگاه ارتش در ممنوعیت آوردن یا نگه داشتن حیوانات بی خانمان، وحشی و تنها به محل اقامت و استراحت سربازان، سرپیچی کرده و این اتهام به سال 2012 مربوط می‌شود.


وی با حداقل یک سال حبس در زندان نظامی رو به روست.

این پزشک ارتش ایتالیا گفت: گربه‌ های زیادی در پایگاه ناتو در کوزوو هستند. در تئوری همگی آن‌ها بی خانمان هستند اما در عمل حیواناتی هستند که به کوزوو تعلق دارند. در صورتیکه دام‌پزشکان در صحنه حضور نداشته باشند، این وظیفه مقام‌ها و پرسنل ارتش است که از حیوانات نگهداری کنند.

وی گفت:این گربه، بچه‌های تازه متولد شده خود را گم کرده بود و اگر می‌مرد بچه‌هایش تلف می‌شدند و مشکلات بهداشتی بسیار فراوانی در منطقه ایجاد می‌ شد.

دادگاه این افسر قرار است هفتم فوریه سال 2014 میلادی در رم برگزار شود.

۱۳۹۲/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...