نسخه چاپی

پیغام ۲ ستاره برای آبی پوش شدن لیونل مسی

توره و آگرو علاقه‌مند آمدن مسی به سیتی هستند و در پیامی برای وی گفته اند: «كاش تو اینجا بودی!»

به گزارش نما، يحيي توره و سرخيو آگرو ستاره‌هاي منچستر سيتي از ليونل مسي خواسته‌اند كه به آنها در ورزشگاه اتحاد بپيوندد.

از وقتي كه مسي با خاوير فائوس نايب رييس باشگاه بارسلونا اختلاف پيدا كرده و علنا گفته كه اين فرد از فوتبال چيزي نمي‌فهمد گمانه‌زني‌ها در مورد احتمال جدايي مسي از كاتالان‌ها اوج گرفته است. وضعيت از جايي بدتر شده كه مسي اخيرا دچار آسيب‌ديدگي همسترينگ شده و از اوايل نوامبر به اين سو ديگر بازي نكرده است.

توره در مصاحبه اخير خودش گفته: «اگر مسي مي‌توانست بارسا را ترك كند چه مي‌شد؟! كاش پيش ما مي‌آمد! دلم مي‌خواهد جواب اين درخواست بله باشد. در بارسلونا هميشه بايد يك ستاره باشد. فقط يكي. دو تا امكان ندارد. با توجه به مصدوميت مسي و مشكلات حاشيه‌اي كه براي او پيش آمده نيمار از فرصت استفاده كرده و خودش را خوب نشان داده. معلوم است كه اين وضعيت شرايط را براي مسي سخت‌تر هم كرده است.»

سرخيو آگرو همبازي مسي در تيم ملي آرژانتين هم به خبرنگاران گفته: «بله، او بايد به سيتي بيايد. آن وقت كنار هم بازي مي‌كنيم! سيتي بايد او را بخرد!»

پيش از اين پابلو زابالتا ديگر بازيكن آرژانتيني سيتي هم فاش كرده بود كه مسي بارها از او در مورد زندگي و كارش در سيتي پرس و جو كرده: «او در مورد سيتي از من خيلي سوال پرسيد. ما اغلب با هم در اين مورد حرف مي‌زنيم.»

اما پدر مسي در اظهارنظر اخير خودش گفته كه شايعات صحت ندارند و مسي عاشق بارسلونا است. خورخه مسي گفته: «لئو در بارسلونا رشد كرده و عاشق اين باشگاه است. هيچ مشكلي بين لئو و مديران باشگاه نيست. طي چند ماه اخير ساندرو روسل از مسي كاملا حمايت كرده و ما رفتارهاي بارسلونا در اين زمينه را قابل ستايش مي‌دانيم. در مواقعي مثل حالا كه مسي مصدوم شده، ما به كمك باشگاه بيشتر از هر زمان ديگر نياز داريم. سطح حمايت‌هاي شان نشان مي‌دهد كه چقدر براي مسي ارزش قايل هستند. اهداف آنها هم درست مثل ماست. مسي هم دوست دارد براي تيمي كه نماينده‌اش است جام‌ها و افتخارات زيادي كسب كند.»

مسي از زماني كه مصدوم شده به آرژانتين رفته و در اسيسا (Ezeiza) مركز تمرينات تيم ملي آرژانتين مراحل درماني‌اش را دنبال مي‌كند و زير نظر اتحاديه فوتبال اين كشور است كه اعلام كرده‌اند او به آمادگي كامل خيلي نزديك شده و فاز سوم مراحل درماني‌اش را در روساريو شهر زادگاهش شروع كرده.

پيش‌بيني شده كه مسي از ۱۲ دي ماه به هم تيمي‌هايش در بارسلونا بپيوندد و در بازي‌هاي سال ۲۰۱۴ ميلادي حضور داشته باشد. اظهارنظرهاي اخير توره و آگرو فقط به گمانه‌زني‌هايي كه احتمال صحت داشتن‌شان كم است اضافه خواهد كرد.

۱۳۹۲/۱۰/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...