نسخه چاپی

مسی از كریس عقب ماند

لیونل مسی ستاره بزرگ فوتبال جهان و بارسلونا تنها در 3 مسابقه 90 دقیقه‌ای فروغ لازم را نداشت. 3 مسابقه‌ای كه البته سرنوشت بارسلونا در رقابت‌های امسال را تعیین كرد.

ليو كه مثل ساير ستارگان بارسا خسته و خالي از انرژي به نظر مي‌رسيد نه تنها در انجام وظايف محوله موفق نبود بله با هدر دادن يك پنالتي حساس مهمترين بخت تيمش را براي صعود به هدر داد مسي البته برخلاف هميشه عصباني و تندخو هم شده بود و در لحظه‌اي از بازي با فشار دادن گلوي فرانك لمپارد نشان داد كه خيلي تحت تأثير فشار زيادي قرار گرفته كه بارسا را آزار مي‌دهد.
مسي كه فعلا نبرد توپ طلايي را به رونالدو باخته در اين روزها يك آرزوي مشخص دارد و آن ناكامي رئال مادريد در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان در مسابقه امشب مقابل بايرن است. چيزي كه مي‌تواند به او در فتح توپ طلا كمك كند.
در حال حاضر او در ليگ اسپانيا از كريس رونالدو يك گل عقب است اما همچنان شانس كسب پي چي چي را دارد. رونالدو در لاليگا 42 گل زده و مسي 41 گل. در عين حال به نظر مي‌رسد مسي با گل‌هايي كه در ليگ قهرمانان به ثمر رسانده در نهايت به عنوان آقاي گل اين مسابقات معرفي بشود. اگر چه ماريو گومز مهاجم بايرن اين شانس را دارد كه مسي را در صدر جدول بگيرد.
مسي در ليگ قهرمانان 14 گل زده و بالاتر از گومز 12 گل و رونالدو 8 گل قرار دارد... با اين شرايط به نظر نمي‌رسد كريس رونالدو بتواند در اين رقابت به مسي برسد مگر آنكه معجزه‌اي رخ بدهد و 6 گل در بازي‌هاي آينده مقابل بايرن و چلسي به ثمر برسد.
البته توپ طلايي امسال يك شاخصه ديگر هم دارد و آن درخشش در جام ملت‌هاي اروپاست جايي كه رونالدو كار سخت‌تري در آن خواهد داشت او همچنين ممكن است در رقابت‌هاي المپيك لندن هم شركت كند. اتفاقي كه توانايي‌هاي فيزيكي او را به چالش خواهد كشيد.

۱۳۹۱/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...