نسخه چاپی

مربی چلسی:بازی كردن مثل بارسا غیرممكن است

روبرتو دی متئو مربی موقت چلسی درپایان دیدار تیمش مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا كه با تساوی 2-2 دو تیم در نوكمپ به اتمام رسید، باقاطعیت تمام درمورد عملكرد چلسی صحبت كرد.

گل:درپایان این دیدار این مربی ایتالیایی با خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که ما شایسته صعود از این مرحله بودیم. در لحظه ای که جان تری از زمین مسابقه اخراج شد، فکر کردم که کارمان سخت خواهد شد. اما گل رامیرس در نیمه دوم بازی به ما روحیه و اعتماد به نفس داد. صعود به فینال برای تیم ما تاریخی بود. حالا باید ببینیم که مقابل چه تیمی در فینال بازی خواهیم کرد. ما چندین بازیکن محروم داریم ولی تیم قدرتمندی را روانه میدان خواهیم کرد.»
او جان تری را به خاطر ده نفره گذاشتن تیمش سرزنش نمی کند:« درمورد اخراج تری می خواهم بگویم که همه دنیا می توانند اشتباه کنند. این چهارمین بازی ما در نه روز اخیر بود. همه ما انسان هستیم.»

مربی چلسی ادامه داد:« من انگیزه های زیادی درمورد بازیکنانم دارم. بعد از برد ما در دیدار رفت، بارسلونا همچنان مدعی صعود بود.»

راز موفقیت چلسی دراین بازی مدافعانی منسجم بود:« می دانستیم که باید یک گل بزنیم. ما با انسجام تمام دفاع کردیم و درانتظار زمانی بودیم که بازیکنان بارسا گل بخورند.همین طور هم شد. بازی کردن مثل بارسلونا غیرممکن است. آنها سبک بازی بی نظیری دارند.»

چلسی در جریان بازی، لحظات حساسی را پشت سرگذاشت.مربی چلسی دراین باره گفت:« ما می بایست یک بازیکن میانی را تعویض می کردیم وتیم را بازسازی می کردیم. بعد هم یک ضربه پنالتی...»

دی متئو درمورد حریف مورد علاقه اش برای بازی فینال گفت:« هر دو تیم رئال و بایرن، تیمهای خیلی قدرتمندی هستند.از بازی فینال لذت خواهیم برد.»

این مربی ایتالیایی در بخش پایانی صحبتهایش که درروزنامه مارکا بازتاب یافت گفت:« خوان یک بازیکن استثنایی است و شایستگی زیادی دارد. مطمئنم که در بازیهای دیگر، از بازی او لذت بیشتری خواهیم برد و بازی او خسته کننده نخواهد بود. او در این دو بازی فداکاری زیادی برای تیم انجام داده و برای ما بازیکن خیلی ارزشمند و مهمی است.»

۱۳۹۱/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...