نسخه چاپی

توصیه به شهروندان تهرانی درباره آلودگی هوا

رئیس مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت با توجه به تشدید آلودگی هوای شهر تهران، به شهروندان به ویژه كودكان، سالمندان و بیماران قلبی و ریوی توصیه كرد از منازل خود خارج نشوند.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با توجه به تشدید آلودگی هوای شهر تهران، به شهروندان به ویژه کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و ریوی توصیه کرد از منازل خود خارج نشوند.

دکتر کاظم ندافی اظهارداشت: بیماران قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از فعالیتهای طولانی مدت در خارج از منزل خودداری کنند. ضمن اینکه سایر شهروندان نیز باید فعالیتهای طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به امکان تداوم این شرایط برای روزهای آینده ضروری است اقدامات مربوط به ماده 7 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا به مورد اجرا گذاشته شود و مصوبات کمیته اضطرار باید به گونه ای باشد که زمینه اجرای توصیه های بهداشتی را فراهم نماید.

ندافی همچنین از آماده باش مراکز درمانی برای پذیرش بیماران قلبی، ریوی و سالمندان خبر داد و گفت: به این مراکز ابلاغ شده با توجه به تشدید آلودگی هوای شهر تهران و احتمال افزایش مراجعه افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و سالمندان به مراکز درمانی، آمادگی لازم را برای پذیرش این افراد داشته باشند.

۱۳۹۲/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...