نسخه چاپی

دستگیری كلاهبردار میلیاردی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان "قم" از دستگیری كلاهبرداری كه از طریق پخش آگهی تبلیغاتی مبلغ 9 میلیارد ریال از شهروندان كلاهبرداری كرده بود، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از جام؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان "قم" از دستگیری کلاهبرداری که از طریق پخش آگهی تبلیغاتی مبلغ 9 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
سرهنگ "مهدی قدمی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایات واصله مبنی بر کلاهبرداری از طریق پخش آگهی تبلیغاتی در سطح شهر قم از زائران عتبات عالیات و حج عمره، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد و در مواجه با شواهد موجود، چاره ای جز بیان حقیقت ندید و به جزئیات کامل این کلاهبرداری اعتراف کرد.
قدمی اظهار داشت: متهم با وعده اعزام به عتبات عالیات با مبلغ 800 هزار تومان و حج عمره با مبلغ دو میلیون تومان و اسکان در بهترین هتلهای عراق و عربستان بصورت مسافرت هوایی، با همدستی چهار نفر دیگر در مکانهایی همچون بنگاه معاملات املاک، دفتر خدمات کامپیوتری و فروشگاه لباس، اقدام به ثبت نام از متقاضیان می کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...