نسخه چاپی

آمادگی رضازاده برای استعفا از شورای‌ شهر

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری كشورمان گفت: اگر الزام قانونی باشد، حاضرم از عضویت در شورای شهر استعفا بدهم و مشكلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش نما، حسین رضازاده در پاسخ به این سوال که نظرتان در ارتباط با نامه سازمان بازرسی کل کشور درباره منع حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها چیست، اظهار داشت: حضور در شورای شهر شغل محسوب نمی‌شود و حتی در قانون نیز چنین چیزی دیده شده است و ما تنها به صورت حق الجلسه‎ای در شورای شهر حضور داریم. ما حدود ۷۰ ساعت در هفته در شورای شهر فعالیت می‌کنیم.

وی افزود: حضور ما در شورای شهر شغل به حساب نمی‌آید و حتی برای اعضای شورا بیمه تامین اجتماعی نیز رد نمی‌شود و بی‌تردید اگر مشکلی از نظر قانونی وجود داشت همان اول کار هم از این دسته افراد ثبت‌نام به عمل نمی‌آمد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که در صورت غیرقانونی بودن حضورتان در انتخابات از شورای شهر استعفا خواهید داد، خاطرنشان کرد: باید این موضوع را به صورت کامل بررسی کنم و اگر الزام قانونی باشد، حاضرم استعفا بدهم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رضازاده در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری چه شد، عنوان کرد: همچنان در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستیم و به زودی نام سرمربی آینده تیم بزرگسالان را اعلام خواهیم کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...