نسخه چاپی

مهمانی‌های شبانه شبكه گاما برای فریب‌های میلیاردی

رئیس باند گاما در حالی كه سوار بر خودروهای گرانقیمت به فریب جوانان غرب مازندران دست می‌زد از سوی پلیس به دام افتاد.

به گزارش نما به نقل از جام، به نقل از قدس آنلاین،این مرد که از تبهکاران سابقه‌دار است، با طراحی نقشه‌های زیرکانه‌ای اقدام به کلاهبرداری 30 میلیارد تومانی کرده بود.
عملیات ردیابی و بازداشت این شیاد حرفه‌ای 10 روز طول کشید و در این مدت مأموران به صورت نامحسوس وی را تحت نظر داشتند.
سرهنگ شمس‌الدین کرمانی در این‌باره گفت: کلاهبرداری به نام میثم پس از 10 روز عملیات تعقیب و مراقبت پلیس آگاهی نوشهر دستگیرشد.
وی افزود: این کلاهبردار تنها در یک شکارش بیش از 300 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس نوشهر با اشاره به نحوه فعالیت این کلاهبرداری اظهار داشت: اعضای این باند در قالب یک شرکت هرمی به‌نام گاما که دفتر اصلی این شرکت در لندن انگلیس و دفاتری نیز در اصفهان و شیراز داشته فعالیت و کلاهبرداری می‌کردند.
وی افزود: اعضای این باند با استفاده از فضای مجازی و با پوشش سرمایه‌گذاری وارد منطقه شمال و شهر نوشهر می شدند و با برپایی مجالس و مهمانی‌ها و استفاده از خــودروهایی مثل پورشـه و لکسوس و بی‌ام‌و چهـره فریبنده ای از خود در اماکن عمومی نشان می‌دادند و با استفاده ازهمین فضاسازی اقدام به کلاهبرداری و خرید و فروش زمین و دریافت پول از مردم می‌کردند. سرهنگ کرمانی افزود: سرشاخه اصلی این باند کلاهبرداری مردی به‌نام میثم بوده و 36 زن و مرد نیز از اعضای این باند بودند که به‌طور شبکه‌ای فعالیت داشتند.
رئیس پلیس نوشهر با هشدار به مردم و عدم اعتماد به شرکت‌های غیرمجاز و افراد ناشناس عنوان داشت: با توجه به توریست پذیری منطقه شمال ایران اکثر باندهای کلاهبرداری در پوشش سرمایه‌گذار وارد منطقه شده و با سوءاستفاده از اعتماد ساکنان بومی و جلب نظرشان مبادرت به کلاهبرداری‌های میلیاردی می‌کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...