نسخه چاپی

نبرد خواهران دو قلو با قاتل نامرئی

هوشیاری شهروندان و حضور به موقع آتش نشانان، اعضای یك خانواده چهار نفره را از مرگ حتمی با گاز مونواكسید كربن نجات داد.

به گزارش نما، به دنبال تماس تعدادي از ساکنين يک مجتمع مسکوني 4 طبقه مسکوني با سامانه 125 آتش نشاني و اطلاع رساني اين حادثه، ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران ساعت 12:10 دقيقه ظهر ديروز آتش نشانان ايستگاه 17 را به محل اعلام شده در خيابان سراج، خيابان نجفي اصفهاني اعزام کرد.

محمد رحيم چراغي، افسر آماده منطقه سه عمليات در اين باره گفت: با رسيدن آتش نشانان به محل حادثه تعدادي از ساکنين يک مجتمع 4 طبقه اظهار داشتند که در طبقه چهارم اين ساختمان خانواده 4 نفره اي زندگي مي‌کنند که همسايگان نگران حال ايشان هستند.

وي افزود: آتش نشانان بلافاصله با شکستن در واحد مسکوني وارد منزل شده و مشاهده کردند پدر و مادري جوان به نام‌هاي علي ش، -فاطمه م(هردو 28 ساله) به همراه 2 فرزند دوقلوي دختر خود به نام‌هاي زيبا و زهرا -ش 3 ساله بيهوش بر روي زمين افتاده اند. چراغي درباره عمليات آتش نشانان گفت: آتش نشانان بلافاصله با باز کردن پنجره‌ها راه ورود هوا را باز کردند و اين خانواده را به محوطه باز طبقه همکف انتقال و تحويل امدادگران اورژانس دادند.

گفتني است: بي توجهي به هشدارهاي سازمان آتش نشاني و استفاده نادرست از بخاري و دودکش نامناسب علت اين حادثه اعلام شد. همچنين آتش نشانان به منظور بررسي طبقات بالاتر از واحدهاي مختلف بازديد کرده و پس از تحويل خانواده 4 نفره به امدادگران اورژانس به ماموريت خود پايان دادند.

۱۳۹۲/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...