نسخه چاپی

رقابت استقلال و پرسپولیس،این بار بر سر مسی!

بازیگر پیشكسوت سینمای ایران در دفتر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با او گفت‌وگو كرد.

به گزارش نما، جمشید مشایخی که عصر امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود، پس از خروج از ورزشگاه درفشی‌فر در دفتر رویانیان حاضر شد و با مدیرعامل این باشگاه هم دقایقی صحبت کرد.

مشایخی و رویانیان دقایقی با یکدیگر درباره آخرین مسائل مربوط به فوتبال ایران صحبت کردند.

رویانیان پس از این نشست اظهار کرد: مسی بازیکن بزرگی است و نباید به او در شبکه‌های اجتماعی توهین می‌شد. با این حال درست است که ما باید کاری کنیم که علاقه ایرانی‌ها را به مسی نشان دهیم اما این حرکت باید به گونه‌ای باشد که حرمت مشایخی هم حفظ شود.

او ادامه داد: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به صورت جداگانه به این موضوع نگاه کنند و ببینند چطور می‌توانند با فرستادن نمایندگانی، حسن نیت ایرانی‌ها را به مسی نشان دهند. البته مشایخی باید در راس این هیات باشد.

همچنین جمشید مشایخی در این نشست خطاب به رویانیان گفت: کدورت پیش آمده بین خود و فتح‌الله‌زاده را برطرف کنید. به هر حال شما مدیر دو باشگاه بزرگ کشور هستید و شاید این بحث‌ها برای شما خیلی مناسب نباشد.

رویانیان هم پاسخ داد: من بحثی را آغاز نکرده‌ام و از این اتفاق‌ها هم خیلی راضی نیستم.

پس از این، با درخواست مشایخی، رویانیان با فتح‌الله‌زاده تماس تلفنی برقرار کرد و این دو نفر دقایقی با هم گفتند و خندیدند.

مشایخی: ایرانی‌ها به کسی توهین نمی‌کنند

جمشید مشایخی پس از حضور در تمرین پرسپولیس گفت: امثال مسی و دایی بزرگان فوتبال دنیا هستند و مطمئنم کسانی که به مسی آن حرف‌ها را زدند، ایرانی نبودند.

به گزارش ایسنا،‌ جمشید مشایخی - بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ایران - پس از آن که در تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس حضور یافت در جمع خبرنگاران قرار گرفت و درباره حضورش در تمرین این تیم گفت: از قدیم درباره ورزش و انسانیت خیلی حرف‌ها شنیده‌ام. اولین ورزش کشور ما ورزش زورخانه‌ای بوده و بعدها نام مولا علی (ع) هم به آن گره خورده است. در واقع ورزش‌های دیگر فرزندان ورزش‌ زورخانه‌ای هستند. حالا هم مهم این است که جوانان ما به ورزش روی بیاورند.

وی ادامه داد: در فوتبال انسان‌های بزرگی دیدم و امروز هم به همین صورت امیدوارم ورزشکاران ما در فوتبال، والیبال، بسکتبال و وزنه‌برداری موفق باشند اما مهم‌تر از هر چیز دیگری این است که در دنیا قهرمان اخلاق شویم و مثلا اگر تیمی که به آن علاقه‌مند هستیم شکست‌ خورد حرف‌های زشت به هم نزنیم. بزرگترین نویسندگان خارجی دنیا درباره فرهنگ و ادب ما مطلب نوشته‌اند و من از این حرف‌ها را خودم نمی‌زنم.

این بازیگر قدیمی سینما همچنین در پاسخ به سوالی درباره تصمیمش برای دیدار با مسی اظهار کرد: مسی فوتبالیست برجسته‌ دنیا است. امثال او و علی دایی جزو بزرگان فوتبال دنیا هستند. اگر حرفی به مسی گفته شده مطمئنم کار ایرانی‌ها نبوده چون ایرانی‌ها ادب و انسانیت دارند و به کسی توهین نمی‌کنند. من به خاک و مردم کشورم افتخار می‌کنم.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد پس از آن که باشگاه استقلال اعلام کرد که قصد دارد مشایخی را به بارسلون بفرستد تا توهین‌های انجام شده به مسی را از دل بهترین بازیکن دنیا خارج کند، این بار پرسپولیسی‌ها سعی دارند، به نحوی این بحث را رهبری کرده و راهکاری را در رقابت با باشگاه همشهری پیدا کنند تا پیش از شروع جام جهانی، کدورت ایجاد شده را از ذهن مسی خارج کنند! همه این خلاقیت‌ها در حالی از سوی دو باشگاه فوران کرده که هنوز هیچ کس نمی‌داند اصلا مسی در جریان این توهین‌ها در یکی از صفحات هواداری‌اش در فیس بوک هست یا خیر!

۱۳۹۲/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...