نسخه چاپی

دیدار نمایندگان ۵۰حزب با وزیر كشور

عکس خبري -ديدار نمايندگان ??حزب با وزير کشور

دبیر جبهه اعتدال‌گرایان از برگزاری نشست احزاب و تشكل‌های سیاسی با وزیر كشور در چهارشنبه دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم، جمشید ایرانی دبیر جبهه اعتدال‌گرایان با اشاره به فعالیت‌های سیاسی جبهه متبوعش، گفت: بنده و محمد جواد حق شناس بنا داریم با محمد رضا باهنر دیدار جداگانه‌ای داشته باشیم و این دیدار به زودی انجام خواهد شد؛ این دیدار انتخاباتی نیست و ما نظر و دیدگاه خود را پیرامون خانه احزاب بیان خواهیم کرد.
وی افزود: در خصوص انتخابات، هر جریانی دیدگاه و فضای خود را نمایندگی می‌کند ضمن اینکه ما هیچ‌وقت اعتقادی به تحریم انتخابات نداشته‌ایم و تحریم را اقدامی غیرحرفه‌ای می‌دانیم.
دبیر جبهه اعتدال‌گرایان خاطرنشان کرد: دیدارهای ما با شخصیت‌های سیاسی و احزاب تازگی ندارد و پیش از این در صبحانه سیاسی به دیدار باهنر رفتیم و نظرات خود را در مورد همکاری احزاب با یکدیگر بیان کردیم و در حال حاضر هم که باز موضوع فعالیت خانه احزاب مطرح شده است، بنا داریم با وی دیدار کنیم.
ایرانی در ادامه با اشاره به نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی با وزیر کشور، گفت: تا آنجایی که در جریانم از 50 حزب برای این نشست دعوت شده و به احتمال زیاد تعداد احزاب دعوت شده افزایش پیدا خواهد کرد و این دیدار چهارشنبه دو هفته آینده (18 دی) برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ما در این دیدار دغدغه‌های خود را مطرح خواهیم کرد، اظهار داشت: دغدغه ما فعالیت احزاب به‌صورت فراگیر است. در این راستا تجربه حزب اعتماد ملی را در پیش رو داریم.
دبیرحزب فرزندان همچنین تصریح کرد: ما از نشست وزیر کشور با احزاب استقبال می‌کنیم و معتقدیم در این نشست‌ها می‌توان همگرایی و هم افزایی‌ها را دنبال کرد البته تا آنجایی که در جریانم در این دعوت نسبت احزاب و تشکل‌ها به خوبی رعایت نشده و بیشتر از جبهه پیروان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دعوت شده و این نسبت دعوت‌ها، برای جبهه اصلاح طلبان و جبهه اعتدال گرایان در نظر گرفته نشده است.
" یعنی اکثر اعضای جبهه پیروان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دعوت شده‌اند و از طرف جبهه اعتدال‌گرایان سه، چهار تشکل دعوت شده‌اند در حالی که در انتخابات ریاست‌جمهوری، شورای هماهنگی به آن شکل وارد عرصه نشد و این جبهه اعتدال‌گرایان و جبهه اصلاح طلبان بودند که همگرایی‌های لازم را ایجاد کردند از این رو انتظار داریم در نشست با وزیر کشور نسبت‌ها رعایت شود."
ایرانی با بیان اینکه از دولت و شخص محمد باقر نوبخت انتظار داشتیم یارانه احزاب را احیاء کنند، تصریح کرد: ما قبل از انتخابات با هاشمی رفسنجانی و ناطق‌نوری دیدار داشتیم که آنها در این دیدار گفتند که وضعیت موجود، نداشتن کارکرد حزبی است اما متاسفانه تا به امروز همان مشکلات باقی است.

۱۳۹۲/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...