نسخه چاپی

تزئین درخت كریسمس با عكس نصرالله + عكس

عکس خبري - تزئين درخت کريسمس با عکس نصرالله + عکس

وقتی «سید» در مناسبت‌های مختلف حرف می‌زند و سخنرانی می‌كند، احساس عزت و شرف می‌كنم و امروز به كلیسای الاشرفیه می‌رود تا برای برقراری صلح و تعمیم محبت در سراسر جهان نماز بخواند.

به گزارش نما؛ خبرگزاری LHV به نقل از پایگاه خبری لبنانی المنار نوشت: «کسی که برادر خود بگوید، دوستت دارم، مثل این است که در دل او شمعی از امید روشن کرده است» در کوی «حریک» در «ضاحیه» جنوبی بیروت شمع‌های امید بسیاری روشن شده است که نور امید زندگی مسالمت آمیز و مشترک طوایف مختلف این منطقه را در دل‌ها روشن می‌کند.
روح محبت در سالروز تولد حضرت مسیح (ع) به خوبی در این منطقه قابل مشاهده است و نماد آن را می‌توان در تصاویر سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان دید که درخت‌های کاج کریسمس طایفه ارتدوکسی لبنان را زینت بخشیده است.
«رنده غلام»، یکی از افراد این طایفه است که درخت کریسمس خود را با تصویر سید حسن نصر الله زینت بخشیده و برای همه انسان‌های روی زمین چه مسلمان و چه مسیحی آرزوی موفقیت و فرج در اوضاع را می‌کند.
رنده می‌گوید که خوشحالی و شادی وی امسال به دلیل قتل‌ها و کشتارها و آدم ربایی‌ها که در مناطق مختلف و به ویژه از سوی گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه انجام می‌شود، نیمه تمام است.
وی آرزو می‌کند که راهبه‌های ربوده شده معلولا آزاد شوند و می‌گوید که هر سال تصویر سید حسن نصر الله زینت بخش درخت کریسمس اوست، چون اعتقاد دارد، «سید» نجات دهنده آنهاست و بخشش و هدیه‌ای الهی است.
رنده می‌گوید که ما به او اعتماد بسیاری داریم. او برای ما پیروزی‌های بسیاری کسب کرد و تصمیمات او همواره دست بوده و در دل‌ها جاری بزرگی دارد، برای همین دوست داریم تا او را نیز در عید خود شرکت دهیم.
رنده سخنان خود را اینگونه ادامه می‌دهد: وقتی «سید» در مناسبت‌های مختلف حرف می‌زند و سخنرانی می‌کند، احساس عزت و شرف می‌کنم و امروز به کلیسای الاشرفیه می‌رود تا برای برقراری صلح و تعمیم محبت در سراسر جهان نماز بخواند. «وی درحالی که تسبیحی در دست داشت، با لبخند گفت که این از آن «سید» است که آن را به وی داده است».

۱۳۹۲/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...