نسخه چاپی

برتری چلسی برابر لیورپول در هفته نوزدهم

حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس با برتری چلسی برابر لیورپول به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس با برتری چلسی برابر لیورپول به پایان رسید.

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با انجام دو دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی چلسی موفق شد در خانه با نتیجه 2 بر یک لیورپول را از پیش رو بردارد تا همچنان اختلاف دو امتیازی‌اش را با صدر جدول حفظ کند.

در این دیدار لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد در دقیقه 3 با ضربه مارتین اشکرتل مدافع پیش‌تاخته خود به گل برسد. در ادامه ادن هازارد موفق شد در دقیقه 18 از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه لیورپول را باز کند تا همه چیز برابر شود. ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی موفق شد در دقیقه 34 به چند هفته گل نزنی خود پایان دهد و دروازه لیورپول را باز کند تا بازی در نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک در نیمه نخست به پایان برسد.

در نیمه دوم هر دو تیم یک موقعیت جدی را از دست دادند. مامادو ساخو در دقیقه 51 می توانست بازی را به تساوی بکشاند که ضربه سر او به دیرک دروازه میزبان خورد. دو دقیقه بعد ساموئل اتوئو مهاجم چلسی یک تک به تک محض را از دست داد تا تغییری در نتیجه مسابقه رخ ندهد.

در دیگر دیدار تاتنهام موفق شد با 3 گل استوک‌سیتی را شکست دهد. برای میزبان در این دیدار روبرتو سولدادو از روی نقطه پنالتی ، موسی دمبله و آرون لنون گلزنی کردند تا روند مثبت این تیم با تیم شروود سرمربی جدید خود حفظ شود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر آرسنال با 42 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های منچستر‌سیتی با 41 و چلسی با 40 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

هفته بیستم لیگ برتر انگلیس چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی منچستر‌یونایتد با تاتنهام دیدار خواهد کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...