نسخه چاپی

در دیدار با دانشجویان جانباز فتنه 88 به مناسبت روز بصیرت

انتظار مجازات عاملان فتنه از قوه قضاییه

رئیس سازمان بسیج دانشجویی پیرامون حوادث و ظلم‌هایی كه در آن برهه زمانی بر ملت و نظام اسلامی رفته است، گفت: در سال 88 همه استكبار جهانی با همكاری ایادی دست نشانده داخلی خود به دنبال فروپاشی نظام اسلامی با برنامه ای بلند مدت و پیچیده توانست جشن بزرگ ملی انتخابات را به میدان اردو كشی خیابانی و توطئه علیه نظام تبدیل نماید

به گزارش نما؛ محمدودود حيدري مسئول سازمان بسيج دانشجويي عصر ديروز يكشنبه 8 ديماه در آستانه يوم الله 9 دي و روز بصيرت با تعدادي از دانشجويان آسيب ديده درجريان فتنه 88 و خانواده هاي ايشان ديدار و گفتگو كرد.
حيدري پيرامون حوادث و ظلم‌هایي كه در آن برهه زماني بر ملت و نظام اسلامي رفته است، گفت: در سال 88 همه استكبار جهاني با همكاري ايادي دست نشانده داخلي خود به دنبال فروپاشي نظام اسلامي با برنامه اي بلند مدت و پيچيده توانست جشن بزرگ ملي انتخابات را به ميدان اردو کشی خياباني و توطئه عليه نظام تبديل نمايد.
وي ظلم‌هايی كه در آن دوران توسط برخي منتسبين نظام به اين كشور و مردم شده است را فراموش نشدني دانست و افزود: سران فتنه كه دائم دم از قانون گرايي و صيانت از قانون اساسي و راه امام (ره) مي زدند، تهمت‌ها و توهین‌ها را عليه نظام و قانون اساسي كشور روا داشته و در مقابل اين ظلم تاريخي خود حتي حاضر به عذر خواهي از ملت غيور و رهبري عزيز نشده‌اند اما امروز می‌بینیم كه عددي با بي شرمي تمام طلب كارنظام شده‌اند و در برابر رافت اسلامي نظام و رهبري، گستاخي آن‌ها به حدي رسيده است كه طلبکارانه ادعاي ظلم از طرف نظام در مورد خود می‌کنند.
حیدری در ادامه اين ديدار افزود اين آقايان جواب خون‌های به ناحق ريخته شده ی تجمعات خياباني و اين عزيزان جانباز دوران فتنه را چگونه خواهند داد؟ آيا حتي براي يك بار حاضر به عذرخواهي در محضر پروردگار و افكار عمومي شده‌اند كه انتظار فراموشي مسائل آن دوران را دارند؟
مسئول سازمان بسيج دانشجويي در پایان این دیدار ضمن تشكر از صبر و بردباري خانواده شهيدان فتنه و جانبازان اين نبرد 8 ماهه مقدس از خداوند متعال براي آسيب ديدگان اين حادثه و با زماندگان طلب صبر و بهروزي نمودند و از مسئولین قوه قضائیه خواستار مجازات عاملین فتنه شدند.


۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...