نسخه چاپی

سید رستم آقاخان:

مركز تشكل های شاهد دستاورد 100 روزه بنیاد شهید نیست

این مركز 4 سال پیش شكل گرفته و چیز جدیدی نیست كه مدیریت فعلی ایجاد كرده باشد.

به گزارش نما، سید رستم سید آقاخان مشاور مسئول قبلی بنیاد در امور تشکلهای شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار شهدای ایران؛ با تاکید بر اینکه حدود چهار سال گذشته مرکز تشکل های شاهد و ایثارگران تشکیل شده است، گفت: تمام تشکل های شاهد و ایثارگران با هدف شناسایی، جذب، ساماندهی و ایجاد یک همبستگی به وجود آمد.

وی ادامه داد: در این مدت چهار سال تا حدودی به این هدف رسیدیم چرا که در این مدت حدود 40 تشکل کشوری شناسایی، جمع آوری و جذب شدند و مکانی را در اختیار این تشکل ها قرار دادیم.

سید آقاخان با اشاره به اینکه ادغام مرکز دانش پژوهان و مرکز تشکل های شاهد و ایثارگران غیر ممکن است، اظهار داشت: مرکز دانش پژوهان و مرکز تشکل های شاهد و ایثارگران هر کدام خط مشی جداگانه ای دارند و نمی توانند در کنار هم قرار بگیرند .

وی در واکنش به صحبت های شهیدی در خصوص تجمیع همه تشکل ها در یک مرکز گفت: این مرکز 4 سال پیش شکل گرفته و چیز جدیدی نیست که مدیریت فعلی ایجاد کرده باشد.

سید آقاخان برهمین اساس تاکید کرد: در زمان آقای زریبافان موضوع احداث مرکز تشکل های شاهد و ایثارگران مطرح و مقرر شد با رویکرد عملکرد فرهنگی این مرکز تشکیل شود و از آن زمان این مرکز تشکیل و با رویکرد عملکرد فرهنگی تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است.

مشاور مسئول قبلی بنیاد در امور تشکلهای شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان یادآور شد: ما احداث مرکز تشکل ها را از صفر شروع کرده ایم و توانستیم از بنیاد شهید چهار ساختمان (یکی در پشت سفارت روسیه، ساختمان دیگر جنب همین ساختمان، ساختمان مجلس ایثارگران و ساختمان جامی) بگیریم و پس از تجهیز آنها به امکانات و تجهیزات کامپیوتری، به هر تشکل یک اتاق اختصاص دادیم تا توانستند فعالیت های فرهنگی خود را سرعت بخشند.

لازم به ذکر است شهیدی محلاتی در گزارش عملکرد 100 در بنیاد شهید و در برنامه گفت و گوی ویژه خبری تجمیع تشکل ها در یک مرکز را از جمله برنامه ها و گزارش های بنیاد شهید در 100 روز اعلام کرده بود.

۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...