نسخه چاپی

پرسپولیس زیر چرخ تراكتور له شد

پرسپولیس متحمل سنگین‌ترین شكست خود در تاریخ رویارویی‌هایش با تراكتورسازی شد تا همچنان در لیگ برتر به روند ضعیف خود ادامه داده باشد.

به گزارش مشرق، تيم‌هاي فوتبال تراكتورسازي تبريز و پرسپوليس در نخستين ديدار هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه يادگار امام تبريز به مصاف هم رفتند كه در نهايت تراكتورسازي موفق شد با نتيجه غيرقابل پيش بيني و عجيب 4 بر يك حريف خود را شكست داده و همچنان در كورس قهرماني باقي بماند.

دقايق ابتدايي بازي به دليل حساسيت بالاي آن پرافت و خيز بود تا اين‌كه اولين موقعيت خطرناك بازي توسط پرسپوليس ايجاد شد و ايمون زائد در دقيقه 10 موقعيت تك به تك با دروازه‌بان تراكتورسازي را از دست داد.

در ادامه نيز تبريزي‌ها چند موقعيت را به وجود آوردند اما باز هم اين شاگردان دنيزلي بودند كه روي يك ضدحمله صاحب ضربه‌ي پنالتي شدند. اين پنالتي را احسان حاج‌صفي در دقيقه 21 بازي با خطا روي غلامرضا رضايي مرتكب شد و يك كارت زرد هم دريافت كرد. هادي نوروزي براي زدن اين پنالتي پشت توپ قرار گرفت اما شوت او با فاصله‌اي اندك از كنار دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه 36 حميدرضا علي عسگر با پاس رو به عقب غلامرضا رضايي در پشت محوطه جريمه تراكتورسازي صاحب توپ شد اما ضربه محكم او را محسن فروزان مهار كرد.

در دقيقه 40 احسان حاج صفي در سمت راست دروازه تيم تهراني صاحب توپ شد اما پاس عرضي او با بي‌دقتي فلاويو لوپز به بيرون رفت تا ميزبان بهترين موقعيت را از دست داده باشد.

در دقيقه 42 شوت محكم و زميني هادي نوروزي در حالي كه با واكنشي از سوي فروزان همراه نشده بود، با فاصله‌اي كم به بيرون رفت.

** نيمه دوم

در آغاز نيمه دوم تراكتورسازي كه بازي را هجومي آغاز كرده بود، در دقيقه 50 بوسيله فلاويو لوپز به گل رسيد. در ادامه حملات ميزبان ادامه يافت و آنها خيلي زود به گل دوم هم دست يافتند. فرزاد حاتمي (57) زننده اين گل براي تراكتورسازي بود.

پرسپوليس كه چيزي براي از دست دادن نداشت با نفرات بيشتري حمله مي‌كرد و در دقيقه 60 فرصت داشت كه بوسيله ايمون زايد به گل برسد اما ضربه هوشمندانه او با فاصله كمي از كنار دروازه به بيرون رفت تا آه از نهاد بازيكنان پرسپوليسي‌ بلند شود.

در 5 دقيقه بعد اما اتفاقات عجيب‌تري افتاد. حركت تراكتورسازي از سمت راست توپ را به فلاويو لوپز رساند كه او هم در موقعيت تك به تك و در حالي كه نصرتي به راحتي به او اجازه شوتزني داده بود گل سوم را از بالاي دستان ميثاق معمارزاده به ثمر برساند.

در دقيقه 65 پرسپوليسي‌ها كاملا بي‌تفاوت بازي را دنبال مي‌كردند و محمد ابراهيمي مهاجم تراكتورسازي باز هم از ضعف دفاع پرسپوليس در سمت چپ استفاده كرد و در حالي كه موقعيت چندان خوبي براي گل نداشت با شوتي محكم توپ را از ميان مدافعان به گوشه دروازه معمارزاده فرستاد تا كار براي پرسپوليس سخت‌تر از قبل شود.

در دقيقه 72 دنيزلي سه تعويض همزمان انجام داد و مهدوي‌كيا، هاشميان و شكوري را وارد زمين كرد.

7 دقيقه بعد پرسپوليس روي سانتري از كنار دروزاه و اشتباه فروزان در خروج از دروازه بوسيله نورمحمدي به گل نخست خود دست يافت تا يكي از گل‌ها را جبران كند.

در دقيقه 82 مهدي مهدوي‌كيا جلوي دروازه صاحب موقعيت خوبي شد اما شوت محكم او از كنار دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه 85 شوت سركش ابراهيم شكوري، مدافع پرسپوليس از فاصله 30 متري پس از برخورد با تير دروازه به بيرون رفت.

تراكتورسازي با اين برد 62 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به سپاهان موقتا بالاتر از استقلال در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

پرسپوليس هم با اين شكست 39 امتيازي ماند تا باز هم به روند ضعيف خود در ليگ ادامه داده باشد. تعداد گل هاي خورده پرسپوليس پس از اين بازي به 49 گل رسيد.

۱۳۹۱/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...