نسخه چاپی

احتمال تبرئه محسن قهرمانی

عضو كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از صادر شدن رای پرونده محسن قهرمانی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از صادر شدن رای پرونده محسن قهرمانی در هفته آینده خبر داد.

حسین عبداللهی در خصوص پرونده محسن قهرمانی عنوان کرد: بررسی پرونده آقای قهرمانی مراحل نهایی خود را در کمیته انضباطی طی می‌کند اما هنوز رایی در این خصوص صادر نشده است.

وی افزود: رسیدن این پرونده به مراحل نهایی به این مفهوم است که مستندات کامل شده و باید در این باره تصمیم نهایی اتخاذ شود. تصمیم‌گیری نهایی و اعلام رای نیز بعد از چند جلسه آینده اعضای کمیته انضباطی صورت خواهد گرفت و نهایتاً تا اواخر هفته آینده رای پرونده محسن قهرمانی صادر می‌شود.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه غلامرضا بهروان اعلام کرده پرونده محسن قهرمانی ادله محکمه‌پسندی ندارد، گفت: هر کسی می‌تواند اظهارنظر کند و ما نمی‌توانیم مقابل اظهارنظر دیگران را بگیریم اما همه باید بدانند مرجع تصمیم‌گیرنده و صادرکننده رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است نه بخشی دیگر.

محمد رویانیان گفته است اگر قهرمانی تبرئه شود فدراسیون و فوتبال پاک زیر سوال می‌روند. «آیا اظهارنظرهای اینچنینی روی کمیته انضباطی تاثیر می‌گذارد؟»، عبداللهی در پاسخ به این پرسش به تسنیم گفت: در کمیته انضباطی اگر به این نتیجه برسیم که مستندات علیه فردی نیست به گفته‌ها و مصاحبه‌ها توجه نمی‌کنیم. در پرونده قهرمانی هم مانند دیگر پرونده‌ها مستندات مهم است و اگر مستندات علیه او نباشد تبرئه خواهد شد و اگر هم مستندات وجود داشته باشد حکم را طبق قانون صادر می‌کنیم.

۱۳۹۲/۱۰/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...