نسخه چاپی

ریشه اولیه فتنه 88

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینكه زمینه‌های فتنه ۸۸ را باید در فتنه سال ۷۸ جستجو كرد، گفت: هدف اصلی فتنه ۸۸ ضربه زدن به ولایت فقیه بعنوان محور جبهه نظام و انقلاب بود.

به گزارش نما؛  به نقل از روابط عمومی سپاه، دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در سالگرد حماسه ملت قهرمان و با بصیرت ایران در 9 دی و نمایش بیداری و هوشیاری در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی تأکید کرد: دشمنان ما بدانند که در رویارویی نظامی با کانون انقلاب اسلامی، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و تنها چیزی که احتمال دارد موجبات ماجراجویی و دغدغه خاطر فراهم کند، فتنه‌های داخلی و زیرپا گذاشتن وحدت و همدلی است.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه جرقه‌های فتنه 88 را باید در فتنه سال 78 جستجو کرد، افزود: این فتنه بخشی از پازل هدفمند دشمن برای ساقط کردن نظام ولایی بود.
تنگسیری در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن بدون آن که شناخت درستی از ساختار درونی مردم و نظام اسلامی داشته باشد، با همان نسخه و ترفندی به میدان مقابله با نظام اسلامی آمد که با استفاده از انقلاب های رنگی و مخملی توانسته بود در برخی کشورها به موفقیت های نسبی دست پیدا کند.
وی افزود: با حضور اعتقادی و آگاهانه مردم در مقابل فتنه گران، تیر دشمن به صخره ای محکم و رسوخ ناپذیر برخورد کرد و این دسیسه نیز به هدف شوم خود دست پیدا نکرد.
تنگسیری گفت: هدف اصلی دشمنان، ولایت فقیه به عنوان رکن رکین انقلاب بود.
وی ادامه داد: در آغاز برای عوام فریبی مطالبات دیگری را بهانه این هدفگذاری کردند و وقتی فتنه به اوج خود رسید، مقصود واقعی فتنه‌گران چهره خود را آشکار و نمایان کرد.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به گمراهی برخی از خواص در جریان فتنه 88، گفت: دشمن با چینش و کنترل برخی از مهره‌ها که در حقیقت روزی در صف وفاداران و مدافعان نظامی اسلامی بودند، آنها را به سمت و جبهه‌ای برد که در صف مقابل نظام اسلامی ایستادند.
وی در ادامه با تبیین نقش رهبری حکیمانه و عالمانه ولی فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) در شناخت ابعاد فتنه و خاموش کردن آتش فتنه افزود: در فضای غبار آلود فتنه 88 درایت و روشنگری و هدایتگری معظم له بود که کشتی انقلاب را از یک خطر سهمگین نجات داد و حق را از باطل نمایان کرد.
تنگسیری گفت: حماسه 9 دی در حافظه تاریخی ملت بیدار و انقلابی باقی خواهد ماند و گرامیداشت این رویداد در حقیقت ارج نهادن به سند درخشان بصیرت و آگاهی ملت انقلابی ایران است.
وی در پایان با بیان این که دشمنان باید بدانند که با گذشت زمان، نمی توانند انقلاب ما را استحاله کنند، افزود: در 9 دی شاهد حضور نسل سوم و به تعبیری، نیروی قابل توجهی از افسران جنگ نرم بودیم که چیزی از نسل اول کم ندارند و در بزنگاه وارد میدان می شوند و به رهبری امام خامنه ای(مدظله)، از انقلاب و ارزشهای سعادت آفرین و نجات بخش آن دفاع می کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...