نسخه چاپی

جشن و پایكوبی در فلسطین برپا شد

گروهی از اسرای آزادشده فلسطینی به رام الله، گروه دیگری به بیت حانون و تعدادی دیگر نیز به غزه رفتند.

به گزارش نما شبکه تلویزیونی العربیه به نقل از یک مقام مسئول فلسطینی گزارش داد رژیم صهیونیستی 26 نفر از اسرای فلسطینی را آزاد پیش از این مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری رود اردن در آستانه استقبال از گروه جدیدی از اسرای فلسطینی مراسم جشن و شادی برگزار کردند.

در کرانه باختری رودن اردن شماری از فلسطینی ها با تجمع در خیابانها، در دست داشتن تصاویر اسرا و گفتن شعار الله اکبر به شادمانی پرداختند.

هدی ابو جمال که قرار است برادرش به زودی آزاد شود گفت:من از خدا ، ابومازن و هر فردی که از مذاکرات حمایت کند، تشکر می کنم.

در این حال شمار زیادی از مردم غزه در آستانه شماری از اسرای فلسطینی هم با تجمع و شادمانی در برابر گذرگاه اریز بین نوار غزه و فلسطین اشغالی به شادمانی پرداختند.

بر اساس گزارش رسانه ها، گروهی از اسرای آزادشده فلسطینی به رام الله، گروه دیگری به بیت حانون و تعدادی دیگر نیز به غزه رفتند.

آزادی این زندانیان در حالی صورت گرفته است که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا قرار است بار دیگر به منطقه سفر کند.

ماری هارف سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در گفتگویی مطبوعاتی گفت: تعهد اسرائیل برای آزاد کردن زندانیان فلسطینی در راستای ادامه مذاکرات برای دستیابی به راه‌حل نهایی صورت می‌گیرد و گامی مثبت در روند برقراری صلح در منطقه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، وی افزود: جان کری نیز از تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای اجرای فاز سوم آزادی زندانیان فلسطینی استقبال کرده است.

وزیر خارجه آمریکا قرار است برای ششمین بار به منطقه سفر کند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...