نسخه چاپی

نشست رویانیان با سرمربیان پرسپولیس

نشست دوساعته مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با مربیان تیم‌های پایه در دفتر محمد رویانیان برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان به منظور بررسی وضعیت تیم‌های پایه و همچنین رفع برخی مشکلات آنها نشست دوساعته‌ای با سرمربیان تیم‌های پایه پرسپولیس برگزار کرد.

رویانیان در این جلسه با تک تک سرمربیان تیم‌های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان به گفتگو پرداخت و ضمن بررسی وضعیت تیم و نتایج حاصله در جریان برخی مشکلات این تیم‌ها از نظر امکانات و مسائل مالی قرار گرفت و دستوراتی برای رفع برخی از مشکلات صادر کرد.

رویانیان در این جلسه خطاب به مربیان تیم‌های پایه اظهار داشت: در این دو سال سعی کردیم تحولاتی را در بحث فوتبال پایه و زیرساخت‌ها ایجاد کنیم اما می‌دانم که به رغم تحولات گسترده و بی‌سابقه برخی مشکلات تیم‌های پایه ما را آزار می‌دهد. به هر حال همان طور که می‌دانید تیم های پایه پرسپولیس در گذشته حتی زمینی برای تمرین کردن نداشتند اما ما سعی کردیم با فراهم کردن امکانات در ورزشگاه امام رضا(ع) بستر مناسبی را برای آماده سازی تیم‌های پایه ایجاد کنیم و به این منظور اقدام به تهیه تجهیزات و امکانات تمرینی ورزشی کردیم و شکر خدا که تیم های پایه در حال حاضر مشکل آن چنانی برای تمرین کردن ندارند و ما در این اندیشه هستیم که با توجه به دوری ورزشگاه امام رضا(ع) از مرکز شهر ورزشگاهی را در داخل شهر تهران برای تیم‌های پایه‌مان در نظر بگیریم.

رویانیان تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده و رعایت استانداردهای مدنظر AFC و فدراسیون فوتبال توانستیم یکی از 8 باشگاهی باشیم که مجوز راه‌اندازی آکادمی فوتبال را مدت ها پیش دریافت کنیم. می خواهیم ساختمان مستقلی را برای آکادمی در نظر بگیریم تا آقای استیلی، پایان رأفت و ابوالقاسم پور معاونان رئیس آکادمی و سرمربیان تیم های پایه بتوانند با استقرار در مرکز آکادمی برنامه‌های مد نظر را پیگیری کرده و ارتباطات هدفمندی را با مدارس فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور برقرار کنند تا این زنجیره بتواند با برنامه‌ریزی منظم و از پیش تعیین شده به اهدافی که مد نظر ماست دست یابد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به راه اندازی 100 مدرسه فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور گفت: ما با استفاده از پتانسیل باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران توانستیم بدون هزینه کردن 100 مدرسه فوتبال را در سراسر کشور افتتاح و راه اندازی نماییم. در حال حاضر تمامی استان‌های کشور از مدرسه فوتبال پرسپولیس بهره‌مند بوده و حتی در برخی استان‌ها چندین مدرسه فوتبال پرسپولیس در شهرهای مختلف راه اندازی شده است و بیش از 20 هزار فوتبال آموز در این مدارس تحت آموزش هستند. این اقدام بزرگ علاوه بر جذب نوجوانان و جوانان این مرز و بوم به فضاهای ورزشی زمینه ساز شناسایی استعدادهای برتر و جلب آنها برای تیم های پایه پرسپولیس شد و خرسندم که می شنوم آقایان رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده مربیان تیم نوجوانان پرسپولیس به همراه مدیران باشگاه از چندین مدرسه فوتبال پرسپولیس در شهرستان‌ها بازدید به عمل آورده و ضمن ارائه برنامه به آنها در حال شناسایی استعدادهای برتر هستند.

رویانیان در ادامه گفت: ما علاوه بر برخورداری از 6 تیم پایه در تهران و حضور آنها در رقابت‌های باشگاه‌های تهران در استان مازندران با حمایت از تیم پرسپولیس قائمشهر از 5 تیم بزرگسالان و پایه‌های پرسپولیس قائمشهر حمایت می کنیم که خوشبختانه این تیم ها توفیقاتی را به دست آورده و همه ساله استعدادهایی را به فوتبال کشور معرفی می‌کنند. همچنین تا آنجا که اطلاع دارم آکادمی پرسپولیس در قزوین در سه - چهار رده سنی تیم‌هایی را در رقابت‌های باشگاهی شرکت داده و تیم‌های پایه ما در ارومیه که بنده از نزدیک بازدیدی داشتم توانسته‌اند در لیگ های استانی به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در فوتبال پایه استان آذربایجان غربی دست یابند و قرار است برای اولین بار تیمی از جوانان پرسپولیس با نام پرسپولیس ارومیه در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور شرکت کند. ما نزدیک به 15 تیم پایه در سراسر کشور داریم و می خواهم پس از راه اندازی آکادمی و آغاز به کار 100 مدرسه فوتبال در سراسر کشور روی تیم های پایه پرسپولیس در تهران تمرکز کرده و مشکلات آنها را مرتفع نمایم.

رویانیان در نشست با تیم های پایه بر توسعه فوتبال پایه با رعایت مسائل فرهنگی و اخلاقی تاکید کرد و از تلاش های مربیان تیم های پایه تشکر کرده و اعلام داشت به زودی برخی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آنها را مترفع خواهد کرد.

حمید مطهری، مجید پروین، رحیم یوسفی و مرتضی فنونی زاده، ضیاء عربشاهی و بهروز سلطانی سرمربیان و مربیان تیم های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان پرسپولیس از جمله مربیانی بودند که در جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور داشته و ضمن تشکر از توجه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به فوتبال پایه و تحولات به وجود آمده درباره برخی مشکلات تیم‌های خود درخواست‌هایی را از محمد رویانیان داشتند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...