نسخه چاپی

چه كسی جایگزین منصوریان شد؟

كفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال كشورمان اعلام كرده است كه فردا در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ می‌كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، با کناره‌گیری علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ملی امید کشورمان، هومن افاضلی مسئولیت تیم ملی امید کشورمان را بر عهده گرفت.

شایان ذکر است، کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرده است که فردا در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال کشورمان پس از جلسه امروز خود با مسئولان فدراسیون گفت: در جلسه امروز در مورد موضوعات روز گذشته صحبت کردیم و سایر اعضای حاضر در جلسه گفتند که اولویت اول تیم بزرگسال پس از آن اتمام لیگ و در مرحله سوم لیگ قهرمانان آسیا و اولویت چهارم تیم امید خواهد بود به همین دلیل من هم تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم.

وی تصریح کرد: ما در این جلسه به گونه‌ای تصمیم گرفتیم که یک چهارم بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت و لیستمان کامل نخواهد بود و برای دیدار با کره جنوبی با تمام بازیکنان نمی‌توانیم به میدان برویم. سپس هماهنگی‌هایی انجام دادیم که بازی برگشت مقابل کره جنوبی لغو شود و چون ما به این تیم قول داده بودیم قرار شد تیم گهر دورود که در این هفته استراحت دارند به مصاف کره جنوبی برود، هماهنگی‌های لازم هم با سرمربی کره جنوبی صورت گرفت و او اعلام کرد که مشکلی ندارد.

سرمربی سابق تیم زیر 22 ساله‌ها ادامه داد: در مرحله سوم با جلساتی که برگزار کردیم و در این جلسات کفاشیان، نبی، تاج، افاضلی و جمالی حضور داشتند گفتند که اگر تمام اولویت‌ها قرار است تیم کی‌روش باشد انصاف نشان می‌دهد که من چون خروجی مجموعه فدراسیون هستم خودم از لحاظ روحی و فنی آمادگی لازم را ندارم زیرا در این زمان و با این شرایط نیاز به کار معجزه‌آساست ما برای دیدار مقابل کره جنوبی جهانبخش و عالیشاه را نداشتیم، آمادگی خود را از لحاظ روحی و فنی مناسب ندیدم ما بازی مقابل ژاپن و استرالیا داریم و در مجموع گروهمان دشوار است اگر قرار باشد به غیر از ترکیبی که مقابل کره از آن بهره می‌گیریم به میدان برویم کارمان سخت خواهد بود به همین دلیل کناره‌گیری کردم و خودشان هر طور که تشخیص می‌دهند تا فردا این موضوع را مشخص کنند زیرا فردا ساعت 15:00بعدازظهر باید اسامی را ارسال کنیم.

منصوریان عنوان داشت: افاضلی به عنوان مدیر فنی تیم معرفی شده البته نمی‌دانم که او قبول کرده یا نه اما کار دشواری را در پیش دارد. اولویت تیم امید بازیکنان جوان هستند من این آمادگی را در خود نداشتم شاید این موضوع به خاطر سن کم من است و شاید اگر یک فرد باتجربه‌تر بود می‌توانست با این کار عجیب و غریب کنار بیاید اما منطق حکم می‌کند که از تیم کناره‌گیری کنم چراکه نمی‌توانم با احساسات روبه‌رو شوم، منطق فوتبالی به من می‌گوید که دیگر نمی‌توانم کاری انجام دهم. همچنین قرار است کفاشیان تا فردا در این زمینه تصمیم بگیرد و یک گزینه را انتخاب کند.

منصوریان در مورد اینکه آیا لیستی را آماده کرده یادآور شد: ما لیست 23 نفره‌ای را از بازیکنان 47 نفر انتخاب کردیم برخی از بازیکنان هم در اولویت نبودند اما مجبور شدیم آنها را در لیست قرار دهیم شاید اگر می‌خواستیم با این بازیکنان به رقابت‌ها برویم سه، چهار ماه نیاز داشتیم که با آنها تمرین بیشتری انجام دهیم ما گروه سختی در رقابت‌ها داریم.

۱۳۹۲/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...