نسخه چاپی

ساعی: به IOC شكایت می‌كنم

قهرمان تكواندوی المپیك گفت: برای دفاع از حق خود به كمیته بین‌المللی المپیك شكایت خواهم كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، هادی ساعی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو درباره اینکه نمی‌تواند در این انتخابات شرکت کند، گفت: 5 روز پیش استعلام گرفتم که به من گفتند می‌توانم شرکت کنم اما دوشنبه ساعت 19 شب نامه‌ای به من با فکس ارسال کردند که نمی‌توانم در انتخابات شرکت کنم روز گذشته هم تعطیل بود و نمی‌توانستم کاری انجام دهم.

وی ادامه داد: وقتی مجلس استفساریه داد این موضوع فقط برای هاشمی نبود بلکه همه را در بر می‌گرفت. وزیر هم دستور داده بود تا در فدراسیون سرپرست بگذارند به خاطر اینکه انتخابات عادلانه باشد. فکر می‌کنم پنجم یا ششم بود که وزیر دستور داد تا سرپرست انتخاب شود. هفتم دعوتنامه‌ها را به کاندیداها دادند، هشتم دی سرپرست اعلام کردند، نهم این ماه هم به دیدار سرپرست رفتیم تا مشکلات انتخابات را مطرح کنیم اما تا ساعت 11 و نیم نتوانستیم او را ببینیم.

ساعی با بیان اینکه مشکلی برای حضور در انتخابات نداشت، عنوان کرد: به IOC و فدراسیون جهانی تکواندو شکایت می‌کنم تا از حقم دفاع کنم. دوستان گفتند می‌خواهند انتخابات قانونی باشد من هم از راه قانون وارد می‌شوم شاید اتفاق خوبی نیفتد و فدراسیون ایران تعلیق شود.

۱۳۹۲/۱۰/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...