نسخه چاپی

12 كشته و زخمی در درگیری‌های بعقوبه و سامرا

یك منبع فرماندهی عملیات دجله از حمله مسلحانه مهاجمان در مراسم سالروز رحلت رسول گرامی اسلام (ص) در شهرستان خانقین واقع در شمال شرقی بعقوبه و كشته شدن سه غیر نظامی و زخمی شدن هفت تن دیگر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاري نهرين ، اين منبع اعلام کرد مهاجمان مسلح ناشناس اواخر وقت ديشب به طرف شماري از غير نظاميان عزادار در خانقين واقع در 120 کيلومتري شمال شرقي بعقوبه تيراندازي کردند که به کشته شدن سه نفر و زخمي شدن هفت تن ديگر منجر شد.

اين منبع که نخواست نامش فاش شود تصريح کرد نيروهاي امنيتي با محاصره محل حادثه کشته ها و زخمي ها را به بيمارستان منتقل کردند.

گفتني است نيروهاي امنيتي عراق شمار زيادي از مهاجمان مسلح از جمله مسئولان شبکه القاعده را دستگير و در پي اعتراف به ارتکاب جناياتشان و بمب گذاري ها ، برخي به اعدام و برخي به زندان محکوم شده اند.

در همین حال يک منبع امنيتي در استان صلاح الدين عراق از حمله مسلحانه به يک ايستگاه بازرسي در شمال شهرستان سامرا و کشته شدن يک سرباز و زخمي شدن يک تن ديگر خبر داد.

مهاجمان مسلح ناشناس اواخر ديشب با مسلسل به طرف يک ايستگاه بازرسي وابسته به ارتش در منطقه الجلام واقع در شمال شهرستان سامرا حمله کردند که به کشته شدن يک سرباز و زخمي شدن يک تن ديگر منجر شد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...