نسخه چاپی

ترور شخصیت های علمی سوریه كلید خورد

گروه های تروریستی رژیم صهیونیستی شخصیت های علمی سوریه را هدف ترور قرار می دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، منابع آگاه از وجود گروه های تروریستی ویژه ای خبر دادند که تحت نظارت اسراییل فعالیت می کند و ماموریت آن ترور شخصیت های علمی در سوریه است.

به گزارش این شبکه روزنامه المنار فلسطین نوشت: تروریسمی که سوریه را هدف قرار داده در چارچوب طرح ائتلاف تروریسم است که دولت آمریکا و فرانسه آن را اداره و عربستان و قطر از آن حمایت مالی می کنند و ترکیه نیز در این خصوص هماهنگی های لازم را به عمل می آورد.

بنا به اعلام این روزنامه منابع امنیتی ویژه گفته اند که بین دستگاه اطلاعاتی کشورهای مذکور و تروریست ها در مقر اتاق عملیات مرکزی، هماهنگی کامل وجود دارد. تروریست ها در این مکان که در فاصله هفت کیلومتری مرزهای سوریه و در داخل ترکیه قرار دارد، عملیات تروریستی را اداره می کنند.

گروه های مسلح تروریست به نقض طرح کوفی عنان، فرستاده مشترک اتحادیه عرب و سازمان ملل ادامه و تجاوز به حقوق شهروندان را افزایش می دهند.

به گزارش این شبکه، گروه های تروریستی بیش از هزار و سیصد بار طرح عنان را نقض کرده اند.

در ساعات های پایانی شب گذشته تروریست های نقابدار در منطقه اربین از توابع استان ریف دمشق، به چهار نفر حمله کردند که همه آنها بر اثر برخورد گلوله به سر کشته شدند.

در مسیر حلب و لاذقیه نیز، نیروهای ویژه، یک خودروی تویوتا را ضبط کردند که حاوی سلاح کلاشینکوف، مهمات، دستگاه های تماس از نوع ثریا، و دستگاه های انفجار از راه دور بود. در این خودرو همچنین کلیدهایی برای باز کردن گاوصندوق های فلزی و نقشه هایی از اماکن استقرار نیروهای حافظ صلح کشف شده است.

۱۳۹۱/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...