نسخه چاپی

نقدی بر اظهارات اخیر علی مطهری

آقای مطهری حرف‌های چند وقت اخیرتان را مروری كنید. پس از حمله به قوه قضائیه و حمایت از فتنه‌گران گفته‌اید اگر نماینده حرف نزند مجلس را تعطیل كنید. حالا شما كه نمایندگی مردم را بر عهده دارید آیا حرف همه را می‌زنید یا گروهی خاص؟

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده امیرابراهیم رسولی کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی به اظهارات اخیر علی مطهری پرداخته است که در ادامه می‌آید:

علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی فرزند شهید علم و دانش، شهید مطهری است.

اظهارات چند ساله اخیر او و همچنین چند روز اخیرش را با اظهارات دهه هفتاد او علیه رفسنجانی در کیهان را که با هم مقایسه می‌کنم وجودم را تعجب فرا می‌گیرد فکر می‌کنم که در این دوران فقط باید از خدا عاقبت به‌خیری بخواهم.

آقای مطهری عزیز شما فکر می‌کنید چه کسانی به شما رای دادند یا یادتان رفته چگونه به مجلس راه پیدا کردید، هر کس نداند خود شما بهتر از همه می‌دانید که روابط نزدیک شما با احمدی‌نژاد باعث شد تا در انتخابات مجلس هشتم از طرف او گزینه پیشنهادی در لیست اصولگرایان باشید و بهتر از هرکس دیگری می‌دانید که گزینه پیشنهادی احمدی نژاد بودن فقط نماد بود که البته بدون اسم شهید مطهری بعید بود به خانه ملت راه بیابید.

آقای دکتر چه شد وقتی وارد مجلس شدید به طرفةالعینی هم احمدی نژادی بودنتان و هم با اسم اصولگرا آمدنتان، فراموش شد؟ گر چه در مورد اول به خودتان مربوط است و در مورد دوم هم شاید بگویید در مجلس نهم به همت تفکر اصولگرایی در لیست اصولگرایان نبودید اما فقط به دلیل اسم شهید مطهری والامقام وارد مجلس شدید و نمی‌توانید از رای مردم مذهبی و سنتی تهران به آسانی بگذرید.

آقای مطهری عزیز حرف‌های چند وقت اخیرتان را مروری کنید پس از حمله به قوه قضائیه و حمایت از فتنه‌گران گفته‌اید اگر نماینده حرف نزند مجلس را تعطیل کنید حالا شما که نمایندگی مردم را بر عهده دارید و حرف می‌زنید آیا حرف همه را می‌زنید یا گروهی خاص را ؟ اگر به دلیل حس مسئولیت نمایندگی غصه فتنه‌گران را می‌خورید آیا شده از خود سئوال کنید فتنه 88 جانبازان و شهدایی هم داشت آیا تا به حال برای آنان هم نطق آتشین کرده‌اید؟

امروز اظهارات شما تیتر اول رسانه‌های ضد انقلاب شده، به نظر شما آنان به شما علاقه‌مندند یا حرفهای شما آنان را به وجد آورده؟

آقای مطهری بسیاری را می‌شناسم که از سر حفظ حرمت نام پدرتان سکوت کرده‌اند و جوابی به سخنان شما نمی‌دهند اما مطمئن باشید کاسه صبر لبریز و ناگفتنی‌ها گفته خواهد شد.

و اما کلام آخر:

نماینده عزیز، ما سراغ نقادی از شما نرفته‌ایم که در دوره هشتم و نهم که عضو کمیسیون فرهنگی بوده‌اید چه کرده‌اید یا چرا فلان قانون با اصرار و نفع شما تغییر کرده ما امروز می‌گوییم اگر نماینده مردمید حرف همه را با عدالت کامل مطرح کنید یا اگر نمی‌توانید عدالت در سخن داشته باشید استعفا دهید و به همان دانشگاه و انتشارات رفته، رای ما را هم پس بدهید.

۱۳۹۲/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...