نسخه چاپی

لنكرانی:دوباره به احمدی نژاد رای می دهم

باقری لنكرانی تصریح كرد: ما اعلام می ‌كنیم كه اگر انتخابات سال 88 دوباره برگزار شود و همان چهار كاندید به میدان بیایند، باز هم به احمدی‌ نژاد رای می‌ دهیم اما این به معنای حمایت از جریان انحرافی نیست و از تمام كارهایی كه در این شش سال انجام دادیم، حمایت می ‌كنیم و از آن برنمی ‌گردیم.

به نقل از مهر، کامران باقری لنکرانی دوشنبه شب در همایش "ایران، مجلس، فرصتها و تهدیدها" در یزد اظهار داشت: با نظریه پردازی های جریان انحرافی مستقل از روحانیت و حوزه‌های علمیه مخالفیم اما این اجازه را هم به خود نمی ‌دهیم که از پشتیبانی دولت کنار بکشیم.

وی تاکید کرد: انتقاد ما به جریان انحرافی این است که کسی که پرچمدار گفتمان امام و رهبری است، برخی اوقات به وظایف خود خوب عمل نکرده اما این به آن معنا نیست که این پرچم را با پرچم قبل از سال 84 عوض کنیم.

اگر انتخابات 88 تکرار شود دوباره به احمدی نژاد رای می دهیم

باقری لنکرانی تصریح کرد: ما اعلام می ‌کنیم که اگر انتخابات سال 88 دوباره برگزار شود و همان چهار کاندید به میدان بیایند، باز هم به احمدی‌ نژاد رای می‌ دهیم اما این به معنای حمایت از جریان انحرافی نیست و از تمام کارهایی که در این شش سال انجام دادیم، حمایت می ‌کنیم و از آن برنمی ‌گردیم.

وی یادآور شد: آسیب اصلی دولت از آنجا آغاز شد که احمدی نژاد نسبت به فرمان رهبری تردید نشان داد و فتنه‌ گران در این بین موقعیت را مناسب دیدند و برای ایجاد جو نا امیدی وارد شدند.

دشمن برای امنیتی کردن انتخابات بر اختلافات محلی و قبیله ای تمرکز می کند

باقری لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن در دشمنی خود هوشیارتر شده زیرا روشهای قبلی او جواب نداده است، افزود: دشمن برای امنیتی کردن انتخابات بر روی اختلافات محلی و قبیله ای تمرکز می کند.

وی ادامه داد: این در حالی است که باید باور کنیم که باید مردم انتخاب کنند و اگر کسی خلاف قانون عمل کند، زمینه برای امنیتی شدن انتخابات فراهم می شود و این هم روش هایی دارد که یکی از آنها پایبندی به اخلاق است.

مجلس نهم در راستای اسلام، انقلاب و رهبری فعالیت کند

باقری لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مجلس ما از این لحاظ اهمیت دارد که باید مجلسی باشد که گفتمان انقلاب اسلامی را به پیش ببرد و کسی که وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت باشد، نمی‌تواند این گفتمان را پیش ببرد.

وی ادامه داد: مجلس می‌ تواند بسیار اثرگذار باشد و اگر مجلس محل چالش با دولت و محل قبیله‌گرایی ‌ها و مسائل حزبی بشود، نمی‌ تواند به مصلحت ملت کار کند و از طرفی نیز دولت اگر این ‌گونه باشد نمی ‌تواند خدمتگزاری به مردم داشته باشد.

باقری لنکرانی تاکید کرد: به همت همین مردم مجلس نهم در راستای اسلام، انقلاب و رهبری فعالیت خواهد داشت و دانشگاه‌ ها می ‌توانند این روند را تسریع کنند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...