نسخه چاپی

واكنش حبیبی به اظهارات انتخاباتی یونسی

دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با توجه به مشكلاتی كه مردم در حوزه معیشت و اقتصاد دارند، پرداختن به مقوله انتخابات از زبان یك مسئول دولتی، قابل بحث است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، در واکنش به اظهارات اخیر سعید حجاریان مبنی بر انحلال مجلس توسط دولت، اظهار داشت: به نظر من اظهارات آقای حجاریان غیرمنطقی و نسنجیده است.

وی ادامه داد: اظهارات آقای حجاریان به ضرر گروه‌‌های فکری وی است به عبارات دیگر این اظهارات به ضرر همه کسانی است که همچون آقای حجاریان فکر می‌کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: افراد عاقل در طیف همفکران آقای حجاریان، اظهارات اخیر ایشان را تأیید نخواهند کرد؛ بنده نیز از این اظهارات غیرمنطقی و نامربوط تعجب کردم.

*انحلال مجلس توسط دولت با هیچ موازینی همخوانی ندارد

حبیبی تاکید کرد: انحلال مجلسی که خود کابینه دولت را تائید می‌کند، با هیچ موازینی همخوانی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا این اظهارات آقای حجاریان برخواسته از نوعی تفکر دیکتاتوری نیست، گفت: آقای حجاریان و طیف فکری همسو وی که ادعای دموکراسی دارند باید بدانند که در هیچ یک از موازین دموکراسی انحلال مجلس توسط دولت وجود ندارد.

*دغدغه مردم انتخابات نیست معیشت است/ اظهارات یونسی جای بحث دارد

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر یونسی در مورد انتخابات زودهنگام گفت: البته اصلاح‌طلبان از مدتی پیش سازماندهی در مورد انتخابات مجلس را شروع کردند بنابراین این جزو حقوق اشخاص است که در مورد انتخابات صحبت کنند و مطرح کردن مسائل انتخابات فی‌نفسه کار خلافی نیست.

حبیبی تأکید کرد: با توجه به مشکلاتی که مردم در مقوله معیشت و اقتصاد دارند، پرداختن به مقوله انتخابات از زبان یک مسئول دولتی، قابل بحث است چرا که الان مسئله و دغدغه عامه مردم انتخابات نیست بلکه مشکلات و گرفتاری‌هایی است که در حوزه‌های معیشتی و اقتصادی دارند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...