نسخه چاپی

14مجروح در انفجار مینیاپولیس آمریكا

انفجار مهیبی ساختمان «مینیاپولیس» آمریكا كه شامل آپارتمان‌ها و یك فروشگاه مواد غذایی است را به لرزه درآورد و آتش‌سوزی گسترده‌ای به راه افتاد كه در نتیجه آن ۱۴ نفر مجروح شدند.

به گزارش نما ، فارس به نقل از شبکه «ای بی سی نیوز» نوشت: انفجار مهیب و به دنبال آن آتش‌سوزی گسترده ساختمان «مینیاپولیس» آمریکا که شامل آپارتمان‌‌ها و یک فروشگاه مواد غذایی است را به لرزه درآورد.

مقامات این منطقه در تلاش هستند تا از خارج شدن تمامی افراد از این ساختمان که در شعله‌های آتش محصور شده است، اطمینان حاصل کند.

رئیس آتش‌نشانی مینیاپولیس گزار کرد که این انفجار حدود ساعت 8:16 صبح امروز به وقت محلی به وقوع پیوست و به دنبال انفجار آتش‌سوزی شروع شد.

زمانیکه مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، قربانیان در خارج از ساختمان بودند و آتش‌سوزی گسترده‌ای در طبقات دوم و سوم ساختمان به وقوع پیوسته بود.

بر اساس این گزارش، برخی از افراد بعد از پریدن از پنجره ساختمان، مجروح شدند. علت حادثه هنوز مشخص نیست. بیش از 50 اتش‌نشان در محل حادثه حاضر شده‌اند.

مجموع 14 نفر به بیمارستان منتقل شدند و وضعیت جسمانی 6 نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که 9 الی 10 آپارتمان در طبقات دوم و سوم قرار دارد و احتمال آن می‌رود که هنوز افرادی در داخل ساختمان باشند.

تصاویر ویدئویی از صحنه حادثه، شعله‌های عظیم آتش را نشان می‌دهد که از این ساختمان به بیرون زبانه کشیده است و مجروحان در هوای بسیار سرد بر روی زمین دراز کشیده‌اند.

یکی از اعضای شورای شهر مینیاپولیس گزارش کرد که یک مسجد در پشت این ساختمان وجود دارد که احتمالاً‌ متحمل خساراتی شده است. فروشگاه مواد غذایی و آپارتمان‌ها نیز خساراتی دیده‌اند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...