نسخه چاپی

واكنش مشابه روحانی و سیاستمدار زن جنجالی +عكس

حسن روحانی رئیس جمهوری ایران ظاهرا با شك و تردید به دست دراز شده رئیس جمهوری فرانسه می نگرد. "هله تورنینگ اشمیدت"، نخست وزیر دانمارك نیز ظاهرا در لحظه دراز شدن دست اولاند دقیقا به مسیر دیگری چشم دوخته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یک هفته نامه آلمانی با استناد به گزارشی تصویری از یک روزنامه دانمارکی به موارد زیادی از گاف‌های مشابه رئیس جمهوری فرانسه در ملاقات با سران دیگر کشورها اشاره کرده که در آن دست دراز شده اولاند هیچ دستی را برای فشردنش نمی یابد.

هفته نامه "اشپیگل" در مطلبی به گاف‌های رئیس جمهوری فرانسه در دیدار با همتایان خود در دیگر کشورها در سال گذشته اشاره کرده و نوشت: ظاهرا اولاند هیچ استعداد خوبی در مفهوم واقعی کلمه برای برگزاری مراسم دیدار با همتایان خود ندارد.

بر اساس مطلبی که در یک روزنامه هلندی به چاپ رسیده است ظاهرا هر موقع که فرانسوا اولاند تصمیم می گرفته که دست خود را برای استقبال از سیاستمداران و همتایان خود در سراسر دنیا دراز کند و دست آن ها را بفشارد مورد بی اعتنایی طرف مقابل قرار گرفته و معمولا دستش خالی سر جای اولش بر می گشته.

79901_961_2.jpg

اشپیگل با توجه به عکس هایی که در این رابطه از اولاند ثبت شده است در ادامه نوشت: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران ظاهرا با شک و تردید به دست دراز شده رئیس جمهوری فرانسه می نگرد.

"هله تورنینگ اشمیدت"، نخست وزیر دانمارک نیز ظاهرا در لحظه دراز شدن دست اولاند دقیقا به مسیر دیگری چشم دوخته است. درباره دیگر سیاستمدارانی هم که در این عکس ها دیده می شود اولاند درست زمانی دست خود را دراز کرده است که اصلا موقع آن نیست.

روزنامه هلندی "ولکسکرانت" حدود هشت تصویر از این گونه گاف های مشابه اولاند که مربوط به سال 2013 است را ثبت کرده که در همه آن ها رئیس جمهوری فرانسه دست دراز شده خود را خالی به سر جای اول خود برگردانده است.

این روزنامه هلندی در آمستردام این مطلب را با عنوان "دست هیچ کس" تیتر زده است.

این مطلب جالب در مطبوعات فرانسوی هم با واکنش هایی روبرو شده است و یک نسخه فرانسه " هافینگتون پست" این تصاویر در روزنامه هلندی را به عنوان مدرکی ارزیابی کرده مبنی بر اینکه مسخره بازی ها و گاف های اولاند به مفهوم واقعی کلمه دیگر هیچ حد و مرزی را نمی شناسد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...