نسخه چاپی

گرگ ها و كفتارها آماده حمله به لبنان

عکس خبري -گرگ ها و کفتارها آماده حمله به لبنان

یك عضو جریان تكفیری اردن وابسته به القاعده فاش كرد سركردگان دو گروه تكفیری "النصره" و " داعش" برای حضور آشكار در لبنان و گسترش "دولت"! خود تصمیم گرفته اند.

به گزارش نما ، پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از از شبکه تلویزیونی لبنانی المنار نوشت: این عضو جریان تکفیری اردنی در نامه ای به یونایتدپرس اینترنشنال نوشته است که "ابومحمد الجولانی" معروف به "الفاتح" فرمانده جبهه النصره لاهل الشام و "ابوبکر البغدادی " معروف به " الکرار" امیر دولت اسلامی عراق و شام (داعش) تصمیم گرفته اند برای جنگ وارد لبنان شوند.

در این نامه آمده است که حضور نظامی عناصر جبهه النصره و داعش و عملیات آنها در لبنان تا آزادی همه زندانیان و خروج حزب الله ادامه خواهد داشت.

جریان تکفیری اردنی که همپیمان این دو گروه تکفیری تروریستی وابسته به القاعده است اخیرا اعلام کرده که تعداد تکفیری های اردنی حاضر در سوریه برای جنک با ارتش و نظام این کشور بیشتر از یکهزار نفر هستند.

بندر بن سلطان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان از دو سال پیش با حضور در مقر نظامی، اطلاعاتی خود در اردن که توسط مستشاران و افسران سیا مدیریت می شود، تلاش می کند گروه های مختلف تروریستی در سوریه با متحد کرده و تبدیل به ارتشی یکپارچه با فرماندهی واحد کند، اما نخستین عملیات مشترک این جبهه که به ارتش زامبی ها مشهور است، در منطقه درعا با شکست مواجه شد.

افسران سیا به بندر هشدار داده اند اجرای چنین طرحی عملی نیست و او باید ضمن ادامه پشتیبانی از گروه های پراکنده، برای هریک از آنها ماموریت جداگانه در مناطق مختلف در نظر بگیرد.

گسترش ناآرامی ها به کشورهای دیگر، از جمله عراق و لبنان مهمترین اولویت این مقر فرماندهی است.

۱۳۹۲/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...