نسخه چاپی

استخوان دست هافبك‌پرسپولیس شكست

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مانند نیم ‌فصل اول قسمت من نیست كه در دربی حضور داشته باشم.

به گزارش نما ، مهرداد کفشگری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار امروز پرسپولیس و نفت مصدوم شد در بیمارستان به دلیل شکستگی دست بستری شد و قرار است صبح فردا مچ دست خود را تحت عمل جراحی قرار دهد.

کفشگری در گفت‌وگو با فارس، در مورد از دست دادن دربی 78 اظهار داشت: متاسفانه شاید این یکی از تلخ‌ترین خبرها برای من بود اما هیچ‌وقت نمی‌شود قسمت را تغییر داد. بالاخره خواست خدا بود که این اتفاق بیفتد.

وی افزود: همه بازیکنان دوست دارند در دربی باشند اما مثل اینکه قسمت من نیست. معتقدم که تمام بچه‌ها و دوستانم در دربی بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهند گذاشت و انشاءالله موفق هم خواهند شد.

وی افزود: متاسفانه دو استخوان دستم با بدترین شرایط شکسته است و بالاخره این موضوع هم برای یک هافبک دفاعی که همیشه باید جنگنده باشد امری طبیعی است. حیف شد. ای کاش نفت را شکست می‌دادیم ولی باز هم هیچ چیزی برای ما تمام نشده و انشاءالله با موفقیت در بازی‌های بعدی می‌توانیم در انتهای فصل قهرمان شویم اما کارمان خیلی سخت است و همه باید بیشتر تلاش کنند.

کفشگری در مورد عمل جراحی خود نیز گفت: ابتدا قرار بود امشب این کار را انجام دهم اما جراحی‌ام به فردا موکول شد و انشاءالله فردا صبح زیر نظر متخصصان دست خودم را به تیغ جراحان می‌سپارم و احتمالا 4 هفته‌ دور از میادین باشم. انشاءالله هر اتفاقی که بیفتد خیر باشد و قسمت من این بود که مانند دربی رفت که آن شرایط برایم پیش آمد در این بازی هم نباشم اما به این دربی بسیار خوشبینم و امیدوارم سایر بازیکنان ما برای این دیدار مشکلی نداشته باشند تا انشاءالله یک نتیجه خوب را به دست بیاوریم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت تهران به محض پایان دیدار امروز تیمش مقابل پرسپولیس که با تساوی به پایان رسید، به بیمارستان آتیه تهران رفته و با مهرداد کفشگری هافبک سرخ‌ها که در جریان دیدار امروز از ناحیه دست مصدوم شده بود ملاقات کرد.

گل‌محمدی که به منظور دلجویی از کفشگری در بیمارستان حاضر شده بود، بازی درگیرانه و نمایش خوب این هافبک پرسپولیس در دیدار امروز تیمش را ستایش کرد و به او تبریک گفت.

پس از گل‌محمدی، علی دایی به همراه سعید شیرینی و چند تن از مسئولان باشگاه پرسپولیس و برخی بازیکنان به عیادت کفشگری رفتند و از وی بابت عملکرد خوبش تقدیر و دلجویی کردند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...