نسخه چاپی

معارفه مصلحی در ستاد كل نیروهای مسلح

عکس خبري -معارفه مصلحي در ستاد کل نيروهاي مسلح

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت دوران هشت سال دفاع مقدس و لزوم توجه ویژه به این سرمایه گرانبها گفت: ما باید به سمتی برویم كه این گنجینه گرانبها را به بهترین و زیباترین ومخاطب پسندترین شكل ممكن در اختیار جامعه قرار دهیم.

به گزارش نما؛ مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین حیدرمصلحی به عنوان رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با حضورسردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.
در این مراسم سردار جزایری با تاکید بر اهمیت دوران هشت سال دفاع مقدس و لزوم توجه ویژه به این سرمایه گرانبها گفت: ما باید به سمتی برویم که این گنجینه گرانبها را به بهترین و زیباترین ومخاطب پسندترین شکل ممکن در اختیار جامعه قرار دهیم.
وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بر ضرورت گسترش بیش از پیش این اقدامات فاخر و موثر تاکید کرد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی نیز با یادآوری حضور پر رنگ روحانیت و طلاب در هشت سال دفاع مقدس و بالا بودن آمار شهدای این قشر از جامعه نسبت به جمعیتی که دارند خاطر نشان کرد: در حال حاضر پتانسیل بسیار خوبی درحوزه های علمیه ما وجود دارد که با ارائه برنامه و به کارگیری این پتاسیل قوی می توانیم این توان را در راستای ترویج ارزشهای دفاع مقدس به کار برده و طلاب و روحانیت را برای بصیرت افزایی مردم بهبود و تعالی فرهنگ اسلامی بسیج کنیم.
وی با قدردانی از تلاشهایی که نیروهای مسلح برای حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس انجام داده اند، تاکید کرد: عملکرد نیروهای مسلح درمورد حفظ و حراست از ارزشهای دفاع مقدس بسیار خوب بوده اما باید طوری برنامه ریزی کنیم که همه اقشار جامعه برای حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس به میدان بیایند و تلاش کنند.
در این جلسه که با حضور معاونین و روسای سازمانهای وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی یکسال گذشته در این بنیاد ارئه کرد و برخی برنامه های پیش روی بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس را بر شمرد.
گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی ۲۷ آذرماه با حکم سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این سمت منصوب شد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...