نسخه چاپی

اطلاعیه جبهه متحد اصولگرایان در رابطه با تخریب ها و بداخلاقی های اخیر

عکس خبري -اطلاعيه جبهه متحد اصولگرايان در رابطه با تخريب ها و بداخلاقي هاي اخير

جبهه متحد اصولگرایان ضمن دعوت از تمامی گروهها و نامزدهای محترم انتخاباتی، تقاضا دارد در هفته منتهی به دور دوم انتخابات با خویشتنداری و ارایه برنامه های خود برای مجلس نهم از هرگونه حركتی كه منجر به تخریب سایر نیروهای انقلاب منجر شده و فضای بی اخلاقی را دامن می زند خودداری كنند و بر اساس تصریح رهبر معظم انقلاب تلاش نماییم تا خود را مقید به اخلاق اسلامی نماییم.

به گزارش نمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحداصولگرایان، مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

آنچه در دور اول در آرای مردم در سراسر کشور مشخص شد این بود که مردم بیشتر افرادی را برگزیده اند که در روند تبلیغاتی خود حرکت ایجابی و به دور از هیاهور، تهمت، تخریب و دروغ داشته اند بر همین مبنا نیز بررسی حتی نهادهای نظارتی دولتی و غیر دولتی نشان می دهد جبهه متحد اصولگرایان در اکثر حوزه های انتخابیه مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

در این میان متاسفانه عده ای که البته بیشترین تمرکز خود را بر شهر تهران قرار داده بودند بدون ارایه کمترین حرف ایجابی تلاش کردند با نفی دیگران، طراحی دروغ هایی چون لیستهای جعلی، بولتن سازی و.. فضایی آکنده از تهمت، دروغ، تخریب و بداخلاقی را برای تصاحب کرسی های سبز مجلس فراهم آورند.

همین موضوع موجب شد تا رهبر خردمند انقلاب در ابتدای سال ۱۳۹۱ در حرم رضوی، به این روند تخریب ها و بی اخلاقی های انتخاباتی واکنش نشان دهند و تاکید نمایند که «خودمان را مقيد كنيم به اخلاق اسلامى ... اين معنايش اين نيست كه همه يك جور فكر كنند؛ معنايش اين است كه اگر دو جور فكر ميكنند، دست‌به‌گريبان نشوند. هر گونه مخالفت ما با يكديگر، هر گونه دعوا و نزاع ما با يكديگر، دشمنان را اميدوار ميكند، خوشحال مي‌كند.»

اکنون بر همگان مشخص شده که این تخریبها و تهمت ها به نیروهای انقلاب که متاسفانه از رسانه ها و افراد مدعی اصولگرایی ناب منتشر می شود عملا پشت صحنه آن عوامل جریان قتنه و جریان انحراف قرار دارند. و این عتاب و موضع قاطع و محکم رهبری در مقابل تخریبگران و بولتن سازان حکایت از آن دارد که ایشان به درستی مراکز نشر این بی اخلاقی ها را دشمنان این ملت دانسته اند که در ادامه باید نفوذی های جریان انحراف در این بی اخلاقی ها شناسایی و به امت حزب الله معرفی شوند.

جبهه متحد اصولگرایان ضمن دعوت از تمامی گروهها و نامزدهای محترم انتخاباتی، تقاضا دارد در هفته منتهی به دور دوم انتخابات با خویشتنداری و ارایه برنامه های خود برای مجلس نهم از هرگونه حرکتی که منجر به تخریب سایر نیروهای انقلاب منجر شده و فضای بی اخلاقی را دامن می زند خودداری کنند و بر اساس تصریح رهبر معظم انقلاب تلاش نماییم تا خود را مقید به اخلاق اسلامی نماییم.


جبهه متحد اصولگرایان

جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱

۱۳۹۱/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...