نسخه چاپی

رامبد جوان به طرفدارانش SMS می‌زند

رامبد جوان گفت: این پیامك با توافقی كه بین من، همراه اول و شركتی كه از زیرمجموعه های امواج رادیویی اپراتور همراه اول است برای مخاطب فرستاده می‌شود. در این پیامك عنوان شده كه علاقمندان می‌توانند با ارسال یك عدد با رامبد جوان ارتباطی مستقیم برقرار كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر: رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون ایران درباره پیامکی که چندی است از سوی مخابرات و سیستم همراه اول مبنی بر امکان ارتباط هواداران رامبد جوان با وی برای مشترکان ارسال می‌شود، توضیح داد: این پیامک با توافقی که بین من، همراه اول و شرکتی که از زیرمجموعه های امواج رادیویی اپراتور همراه اول است برای مخاطب فرستاده می‌شود. در این پیامک عنوان شده که علاقمندان می‌توانند با ارسال یک عدد با رامبد جوان ارتباطی مستقیم برقرار کنند.

وی ادامه داد: این ارتباط به شکل مستقیم است و هواداران در واقع عضو کلوپی می شوند که از طریق آن می توانند سوالاتشان را از من بپرسند و من نیز در زمانی که مشخص شده به سوالات پاسخ می دهم و پس از آن جواب‌ها برای علاقمندان ارسال می‌شود. البته قرار است هر دو ماه یکبار نیز من به صورت آنلاین با مخاطبان ارتباط برقرار کنم و مستقیما با آنها به گفتگو بنشینم.

جوان درباره پاسخ دادن به برخی سوالات شخصی که ممکن است از وی پرسیده شود، گفت: البته من تعهدی ندارم که به همه سوالات پاسخ دهم چون ممکن است برخی از پرسش‌ها خارج از محدوده کاری و بسیار شخصی باشند که من از پاسخ دادنشان معذورم.

بازیگر فیلم "گناهکاران" در پایان متذکر شد: تا آنجا که اطلاع دارم هنرمندان دیگری هم از این طریق قرار است با مخاطبانشان ارتباط داشته باشند. این شرکت وابسته به اپراتور همراه اول، روزانه 300 هزار پیامک به شماره های مختلف ارسال می کند که مردم در صورت علاقه می توانند عضو این کلوپ شوند.

در پیامکی که چند روزی است به مشترکان همراه اول ارسال می شود آمده است: ارتباط مستقیم با رامبد جوان با ارسال عدد... همراه با روزانه یک‌میلیون‌تومان جایزه.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...