نسخه چاپی

آغاز رسیدگی به پرونده تیراندازی مداح معروف

یك منبع آگاه در دادستانی تهران درباره رسیدگی به پرونده تیراندازی یكی از مداحان معروف تهران اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی آغاز شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس: یک منبع آگاه در دادستانی تهران درباره رسیدگی به پرونده تیراندازی یکی از مداحان معروف تهران اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی آغاز شده است.

وی درباره دادسرا و شعبه رسیدگی کننده این پرونده گفت: در حال حاضر نمی‌توان نسبت به جزئیات پرونده اظهار نظر کرد.

این در حالی است که سردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده پلیس کشور امروز و در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره تشریح حادثه تیراندازی یک مداح معروف به سمت مردم گفت: بعضی وقت‌ها به مسائلی بیش از حد پرداخته می‌شود که نباید این قدر به آنها اهمیت دهیم.

وی ادامه داد: این مداح معروف دارای مجوز حمل سلاح بوده و در این زمینه نیز تحقیقات پلیس انجام شده و پرونده به مرجع قضایی ارسال شده است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه احتمالاً امروز به پرونده این مداح در مرجع قضایی رسیدگی می‌شود، گفت: اینکه ما بگوییم آنهایی که مزاحم این مداح شده‌اند اراذل و اوباش بوده‌اند این طور نیست، از نظر پلیس اراذل و اوباش تعریف خاصی دارند که شامل این افراد نمی‌شود.

وی تأکید کرد: توصیه ما به مأموران و کسانی که مجوز حمل سلاح دارند، این است که وسیله دفاعی آخرین وسیله باشد که از آن استفاده می‌شود اما در این موارد تشخیص فرد مهم است و خود فرد نیز باید جوابگوی تشخیص خود باشد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...