نسخه چاپی

مداح معروف، مجوز حمل سلاح داشته است؟

عکس خبري -مداح معروف، مجوز حمل سلاح داشته

جانشین فرمانده انتظامی كشور با بیان اینكه به خبرهایی مانند تیراندازی یك مداح به مردم نباید دامن بزنیم، گفت: این مداح دارای مجوز حمل سلاح بوده و هم اكنون پرونده این تیراندازی در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، سردار احمدرضا رادان در پاسخ به سؤال خبرنگاری پیرامون تشریح حادثه تیراندازی یک مداح معروف به سمت مردم گفت: بعضی وقت‌ها به مسائلی بیش از حد پرداخته می‌شود که نباید اینقدر به آنها اهمیت دهیم.
وی ادامه داد: این مداح معروف دارای مجوز حمل سلاح بوده و در این زمینه نیز تحقیقات پلیس انجام شده و پرونده به مرجع قضایی ارسال شده است.
جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه احتمالا امروز به پرونده این مداح در مرجع قضایی رسیدگی می‌شود، گفت: اینکه ما بگوییم آنهایی که مزاحم این مداح شده‌اند اراذل و اوباش بوده‌اند اینطور نیست، از نظر پلیس اراذل و اوباش تعریف خاصی دارند که شامل این افراد نمی‌شود.
وی تأکید کرد: توصیه ما به مأموران و کسانی که مجوز حمل سلاح دارند، این است که وسیله دفاعی آخرین وسیله باشد که از آن استفاده می‌شود اما در این موارد تشخیص فرد مهم است و خود فرد نیز باید جوابگوی تشخیص خود باشد.
رادان در مورد دستگیری اراذل و اوباش و 123 نفر از کیف‌قاپان و زورگیران در تهران، گفت: هنوز تحقیقات از این 123 نفر ادامه دارد و تعداد زیادی هم شاکی جمع‌آوری شده است. ما اطمینان داریم که با این شواهد و حجم بالای سرقت‌ها قوه قضائیه برخورد قاطعی با آنها خواهد داشت.
وی به حادثه زورگیری از یک استاد دانشگاه اشاره کرد و گفت: روز گذشته زورگیران قصد داشتند با سلاح سرد از یک استاد دانشگاه زورگیری کنند و زمانی که با مقاومت این فرد روبرو شدند وی را با قمه مجروح کردند.
جانشین فرمانده انتظامی کشور خطاب به خبرنگاران، گفت: باید بگویم که طی چند روز آینده خبرهای بسیار خوشی در این زمینه می‌شنوید.
رادان در ادامه به حادثه ربودن یک کودک در شرق کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه این کودک هنوز پیدا نشده است و فردی هم که به عنوان متهم دستگیر شده بود جان باخته و مرگ وی تحقیقات در این زمینه را دشوار کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی کشور در مورد همکاری پلیس اینترپل با ایران برای دستگیری خاوری گفت: روند رسیدگی به این پرونده مانند قبل است و تغییری حاصل نشده، ما به پلیس کانادا که ابتدا قبول نمی‌کرد که خاوری در کانادا است، گفتیم اگر شما نمی‌توانید مأموران ما بیایند و خاوری را دستگیر کنند.
وی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد اینکه شایعه شده است خاوری به دفتر حافظ منافع ایران در کانادا برای انجام امور اداری مراجعه کرده است، گفت: من اطلاعی از این مورد ندارم و نیروی انتظامی نیز مأموری در سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و دفاتر حفاظت از منافع ندارد.
وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه چرا حضور گشت‌های پلیس در تهران کمرنگ شده است، گفت: ما دو نوع گشت راهور و آگاهی و اطلاعات داریم که هر دو سر جایشان هستند و تغییری در این گشت‌ها اعمال نشده است حتی در برخی موارد گشت‌های راهنمایی و رانندگی افزایش نیز یافته است.
وی خطاب به خبرنگاری گفت: شاید منظور شما کمرنگ شدن گشت امنیت اخلاقی است که حتی ما در این زمینه نیز به راهنمایی و رانندگی اجازه داده‌ایم تا با خودروی بدحجاب‌ها برخورد کند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...