نسخه چاپی

اخبار ساندویچی داغ نما

احمدی نژاد پدر همه را درآورد/ ادامه انتصاب افراد مساله دار در دولت/ تعیین تكلیف ساختمان لادن/ ردپای فتنه در جشنواره تئاتر فجر و ...

عکس خبري -احمدي نژاد پدر همه را درآورد/ ادامه انتصاب افراد مساله دار در دولت/ تعيين تکليف ساختمان لادن/ ردپاي فتنه در جشنواره تئاتر فجر و ...

احمدی نژاد پدر همه را درآورد
حجت الاسلام مهدی طائب، مسئول قرارگاه عمار با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد گفت:‌ احمدی نژاد پدر همه را درآورد و با ماشینی که حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر در ساعت بود، ۲۰۰ کیلومتر می رفت و این سبب می شد که همه در این ماشین فشار زیادی را تحمل کنند.
منبع: برهان

ادامه انتصاب افراد مساله دار در دولت
روند انتصابات مسئله دار در دولت همچنان ادامه دارد و هر روز اخبار مختلفی از انتصاب افراد مسئله دار در پست های مختلف از گوشه و کنار کشور به گوش می خورد.
به طور مثال اخیرا استاندار ایلام فردی رابه نام افشین کریمی به عنوان سرپرست مدیر کل امور روستایی استانداری منصوب کرده است. البته قرار بود این فرد به عنوان مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات منصوب شود که استعلام وی از نهادهای امنیتی برای انتصاب در این پست منفی بود؛ وی از اصلاح طلبان تند رو وابسته به حزب منحله مشارکت است.
وقتی اعضای مجاهدین شرکت تاسیس می کنند
اخیرا یکی از اعضای شناخته شده سازمان منحله مجاهدین در یکی از استان های مرکزی کشور اقدام به تاسیس یک شرکت تحقیقی پژوهشی به نام" شرکت توسعه و تدبیر چیستا" کرده است. قرار است این شرکت در عرصه پژوهشی فعالیت کند؛ در صورتی که ارگان یا سازمانی نیاز به نظر سنجی هم داشته باشد این کار را انجام خواهد داد.
مدعی دروغین مبارزه با رانتخواری در وزارت علوم
فردی به نام علی غزالی بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم در کنار مسئولین جدید وزارت علوم ایستاد و با درج برخی اخبار کذب و یا سیاه نمایی و دگرگون جلوه دادن برخی وظایف روتین بخشهای وزارت علوم که به اطلاعیه ها و بیانیه های سازمانی وزارت موصوف شبیه بود، نسبت به تخریب چهره برخی مدیران خدوم دولت قبلی مبادرت کرد. وی که با ادعای دروغین، خود را طلایه دار مبارزه با رانت خواری معرفی می کند، از دست اندر کاران سایت های تعطیل شده بازتاب آینده آنلاین ، آینده نیوز و ... است.
وی قبلاً داماد یکی از خدمتگزاران مؤمن و انقلابی کشور بود ولی به علت همین تخلفات و سوء استفاده های متعدد مدتی است همسر وی با او متارکه کرده ولی غزالی هنوز با جعل عنوان از موقعیت آن شخصیت برجسته و ساده زیست و خدوم سوء استفاده های متعدد می کند.
ردپای فتنه در جشنواره تئاتر فجر
اسماعیل عالیزاد دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر که با حکم قادر آشنا رئیس مرکز هنرهای نمایشی روی کار آمد افرادی را در تیم خود همراه کرده که مشکل مبنایی با نظام جمهوری اسلامی دارند. یکی از این افراد شخصی به نام نازنین متین نیا؛ خبرنگاری است که ظاهرا مسئولیت مدیریت ستاد خبری و روابط عمومی سی‌و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به او سپرده شده، فردی که در دلبستگی اش به میر حسین موسوی جای هیچ شک و شبه ای وجود ندارد و با نگاهی کوتاه به صفحه فیسبوکش وهمچنین دست نوشته های وی در وبلاگش به راحتی میتوان این تعلق خاطر را مشاهده کرد.
وی مطالب مختلفی را در وبلاگش منتشر کرده؛ به عنوان مثال هجمه بر علیه حجاب در مطلبی با عنوان " برادرایرانی حجابت را ؟"  به خوبی قابل مشاهده است، مطلبی که در آن به بهانه نقد در دفاع برخی همفرکان مجید توکلی کا با پوشش زنانه در روز 16 آذر از دانشگاه گریخته بود، از حجاب به عنوان پوشش اجباری نام برده است.
منبع: دانا

مراودات مالی دولتی ها با دولت
الیاس نادران گفته که: باید کاری کنیم تا کسی فکر نکند با نزدیکی به قدرت‎‎‎‎های سیاسی می‎تواند سوءاستفاده کند و جلوی این ویژه‎خواری‎‎‎ها گرفته شود. مثلا همین الان قانون منع مراودات مالی کارکنان دولت با دولت وجود دارد اما گزارشاتی به ما می‎رسد که مجموعه زیر نظر برخی وزرای دولت در حال معامله با دولت هستند و در این راه کسب منفعت داشته‎اند. اگر این گزارش‎‎ها ما را به یقین برساند حتما این مسأله را پیگیری می‎کنیم و کوتاه نمی‎آییم.
منبع: پنجره

قیمت سرسام آور قبر در آبدانان
آبدانانی ها به جای نگرانی برای آینده، مسکن، اشتغال، ازدواج، خوراک، پوشاک و رفاه و آرامش زندگان و فرزندان خود به فکر 5/1 متر زمین برای خانه آخرت مردگان خود هستند. امروز، در شهرستان آبدانان، تجارت و داد و ستد قبر از سوی عده ای دلال فرصت طلب، زندگی عادی مردم را مختل و خواب راحت از چشم آنان را ربوده است.

گرانی سر سام آور قبر در تنها قبرستان مرکز شهرستان آبدانان در جوار امام زاده سید صلاح الدین محمد (ع)، ذکر و فکر و آینده نگری و امرار معاش برای زندگان را از یاد مردم برده و شب و روز اهالی به خصوص محرومان و کم بضاعت ها را سیاه کرده است. قیمت قبر 5/1 متری اکنون در آبدانان بین سه تا چهار میلیون تومان است و این مبلغ توسط دلالان، هر روز به طور تصاعدی زیاد و زیادتر می شود و هیچ مسوولی هم تاکنون در این باره اقدامی نکرده است.
دلالان در آبدانان، مثل برخی پزشکان که تا مبلغ مورد نظر خود را به عنوان زیر میزی دریافت نکنند اجازه بازشدن در اتاق عمل را نمی دهند، تا مبلغ دلخواه خویش را از صاحبان مصیبت که در غم عزیزشان عزادارند دریافت نکنند، اجازه بر زمین گذاشتن جنازه فرد مسلمان را نمی دهند.
منبع: ایرنا

تعیین تکلیف ساختمان لادن
ساختمان لادن ساختمانی است که محمود احمدی نژاد- رئیس جمهور سابق به عنوان دفتر کار خود پس از دوران ریاست جمهوری خود انتخاب کرده بود و پس از آن نیز زمزمه‌هایی برای ادامه فعالیت دانشگاه تازه تاسیس وی با عنوان "ایرانیان" شنیده شد.

پس از چالش‌های فراوان برای تخلیه این ساختمان، بر اساس توافق ميان نهاد رياست‌ جمهوری و وزارت دادگستری قرار شد دو طبقه از ساختمان لادن در اختيار كارمندان اين وزارتخانه قرار گيرد. این در حالی است که هم اکنون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ساختمان لادن مستقر هستند.

این معاونت هفته گذشته از ساختمان محل اقامتش در خیابان نجات الهی به ساختمان جدید نقل مکان کرده است.
منبع : مهر

بعد از روحانی نوبت به قشقاوی رسید
معاون کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه در دانشگاه صنعتی شریف تهران در جمع دانشجویان ایرانی خارج از کشور در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که نمایندگان مجلس را مورد انتقاد قرار داد، گفت: در این دوره مجلس شرط تحصیل وجود داشته و این مجلس یکی از قوی ترین مجالس به لحاظ تحصیل است، اما چون حزب و فراکسیون در مجلس نهادینه نیست، دوستان نماینده یک نفره به صحنه می آیند.

قشقاوی خاطر نشان کرد: مساله ما با نمایندگان مجلس این است که چرا موضوعات و مشکلات را در قالب فراکسیون مطرح نمی کنند، خواستن دائمی وزیران به مجلس چه سودی دارد؟ چرا همیشه بازخواست می کنند و چرا پیشنهادی نمی دهند.

وی ادامه داد: در مذاکرات هسته ای اصل مذاکره خط قرمز و گشایش در زندگی مردم برای ما مهم بوده است. اکنون برخی از نمایندگان مجلس می گویند که آقای ظریف نتوانسته مذاکره را خوب جلو ببرد. چرا این نمایندگان نمی گویند که خودشان می توانند مذاکره کنند؟ بیایند و اعلام کنند که این کار را بهتر بلد هستند.
منبع: مهر

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...