نسخه چاپی

بارش تكه های بدن انسان از آسمان عربستان

سخنگوی پلیس جده اعلام كرد:«در ساعت دو و سی دقیقه صبح تماس تلفنی از فردی دریافت كردیم كه می گفت، شاهد افتادن تكه های بدن انسان در یكی از چهار راه های منطقه مشرفه است.»

به گزارش نما ، پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: نواف بن ناصر البوق، سخنگوی پلیس جده اعلام کرد:«در ساعت دو و سی دقیقه صبح تماس تلفنی از فردی دریافت کردیم که می گفت، شاهد افتادن تکه های بدن انسان در یکی از چهار راه های منطقه مشرفه است.»

این مقام پلیس با اشاره به این که تحقیقات دراین باره ادامه دارد، گفت، شواهد اولیه نشان می دهد این تکه ها از چرخ یک هواپیما رها شده است.

در برخی موارد در فرودگاه هایی که نظارت و کنترل کافی وجود ندارد، برخی افراد با هدف ورود به خاک یک کشور دیگر، خود را در محفظه ای که چرخ های هواپیما قرار دارد، پنهان می کنندکه بیشتر آنان هنگامی که هواپیما به ارتفاع بالا می رسد، بر اثر سرمای هوا جان می بازند.

در سال 2010 فردی در فرودگاه بیروت توانست ،پس از ورود به باند پرواز فرودگاه، در محفظه چرخ هواپیمایی که عازم عربستان بود، پنهان شود.

این موضوع سبب شد، رئیس بخش حفاظت این فرودگاه استعفا کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از جده، جسد این فرد را یکی از کارکنان بخش تعمیرات فرودگاه ریاض زمانی که سرگرم بازرسی از چرخ های هواپیما بود پیدا کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...