نسخه چاپی

بیشترین یارانه بگیر نیز گلایه دارد!

عکس خبري -بيشترين يارانه بگير نيز گلايه دارد!

قاسم علی لویی، مردی است كه بیشتر از همه در ایران یارانه می گیرد. پدر 19فرزند كه یارانه یك میلیون تومانی خانواده او در هر ماه، در هفته های گذشته خبرساز شده بود. با این حال علی لویی می گوید اوضاع مالی اش رو به راه نیست و از مسئولان كمك می خواهد و اگر وضع مالی اش سرو سامان پیدا نكند از ادامه تحصیل فرزندانش جلوگیری می كند.

به گزارش نما به نقل از مجله مهر: قاسم علی لویی، مردی است که بیشتر از همه در ایران یارانه می گیرد. پدر 19فرزند که یارانه یک میلیون تومانی خانواده او در هر ماه، در هفته های گذشته خبرساز شده بود. با این حال علی لویی می گوید اوضاع مالی اش رو به راه نیست و از مسئولان کمک می خواهد و اگر وضع مالی اش سرو سامان پیدا نکند از ادامه تحصیل فرزندانش جلوگیری می کند.

هفته نامه سرنخ می نویسد: آقای علی لویی می گوید این پول حتی هزینه های خوراک و پوشاک یک هفته خانواده اش را هم تامین نمی کند و در حال حاضر از نظر مالی مشکلاتی برایش به وجود آمده که این پول ها دردی از او دوا نمی کند.



«به غیر از پنج نفر از فرزندانم که قالی بافی می کنند، بقیه فرزندانم یا محصل هستند یا بیکارند و نمی توانند خودشان منبع درآمدی برای خانواده باشند. به هر حال کار برای انها پیدا نشده به همین خاطر خرج خانواده ام خیلی زیاد شده و دیگر دخل و خرجم با هم نمی خواند.»

پدر این خانواده پر جمعیت برای تامین هزینه های زندگی اش از مسوولان درخواست کمک کرده و از آنها می خواهد تا بخشی از مشکلاتش را برطرف کنند. «بچه های بزرگترم به خاطر مشکلات مالی ای که داشتم تا مقطع ابتدایی درس خوانده اند و بعد از آن مجبور به ترک تحصیل شده اند. در حال حاضر هم پنج نفر از فرزندانم مشغول تحصیل هستند که اگر وضع مالی ام سر و سامانی پیدا نکند مجبور می شوم از رفتن شان به مدرسه جلوگیری کنم.»

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...