نسخه چاپی

رضایت مویس از شاگردانش

سرمربی منچستریوناتید بدشانسی را عامل شكست تیمش برابر سوانسی و حذف از رقابت‌های حذفی دانست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: منچستریونایتد در دیدار برابر سوانسی در جام حذفی انگلیس تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت تا موقعیت دیوید مویس در نیمکت این تیم متزلزل شود.

سرمربی شیاطین سرخ معتقد است بدشانسی عامل شکست تیمش برابر سوانسی بود. مویس پس از پایان بازی در گفت و گویی که با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد داشت، گفت: تن به شکست دادیم، چرا که بدشانس بودیم. فرصت‌هایی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم اما متاسفانه کافی نبود. برای پیروزی در این دیدار باید بازی بهتری را به نمایش می‌گذاشتیم. متاسفانه یک بازیکنان خود را هم به دلیل کارت قرمز از دست دادیم. تلاش کردیم تا با وجود 10 نفره شدن به بازی هجومی خود ادامه دهیم اما متاسفانه این تیم سوانسی بود که گل دوم خود را در دقایق پایانی به ثمر رساند.

او افزود: در کل از عملکرد شاگردانم راضی هستم. به ویژه در نیمه اول که در بیشتر دقایق تیم برتر میدان بودیم. سوانسی در نیمه اول تنها یک موقعیت داشت و آن را تبدیل به گل کرد. پس از دریافت گل واکنش خوبی داشتیم و خیلی سریع گل تساوی را به ثمر رساندیم. می‌توانستیم بازی را با اختلاف زیادی به سود خود به پایان برسانیم. طبیعی است که با این شکست‌ها از تیم انتقاد شود. منچستریونایتد نمی‌تواند از فرصت‌های خود استفاده کند و این برای ما یک نقص به شمار می‌آید.

مویس در پایان سخنان خود گفت: شکست نشان می‌دهد که یک تیم عملکرد مناسبی نداشته است. باید اعتراف کنم که از این ناکامی ناراحت هستم. سه‌شنبه دیدار حساسی برابر ساندرلند در جام اتحادیه داریم باید خود را کاملا آماده این دیدار کنیم.

منچستریونایتد که در فصل جاری دیگر سرآلکس فرگوسن را بر روی نیمکت خود نمی‌بیند، نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است و با 34 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ جزیره قرار دارد که این اصلا نمی‌تواند جایگاه مناسبی برای پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ انگلیس باشد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...