نسخه چاپی

همسر اوباما تنها ماند

اوباما همسرش میشل اوباما را در آستانه تولد 50 سالگی اش در هاوایی تنها گذاشت و با دو دخترش بعد از دو هفته تعطیلات سال نو میلادی به خانه یعنی واشنگتن برگشت.

به گزارش نما؛ اوباما همسرش میشل اوباما را در آستانه تولد 50 سالگی اش در هاوایی تنها گذاشت و با دو دخترش بعد از دو هفته تعطیلات سال نو میلادی به خانه یعنی واشنگتن برگشت.
سایت دیلی میل نوشت: اوباما همسرش میشل اوباما را در آستانه تولد 50 سالگی اش در هاوایی تنها گذاشت و با دو دخترش بعد از دو هفته تعطیلات سال نو میلادی به خانه یعنی واشنگتن برگشت.
میشل اوباما در استانه تولد خود که در 17 ژانویه می باشد در هاوایی باقی ماند ولی رئیس جمهور اوباما به همراه دخترانش او را تنها گذاشتند. این در حالیست که کاخ سفید اعلام کرده است که میشل اوباما همچنان در هاوایی باقی مانده است تا چند روزی را با دوستان خود سپری کند.
دیلی میل در ادامه نوشت: میشل اوباما برای تولد خود دیگر جواهرات و یا جعبه های شکلات نمی خواهد و او نیازمند این است که تنها باشد.
این خبر در حالی بوده است که اخیرا خبرهای زیادی در مورد اختلافات شدید میشل با همسرش اوباما، فضای رسانه های غربی را پر کرده است.

194508_555.jpg



۱۳۹۲/۱۰/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...