نسخه چاپی

تحلیل‌ فدایی‌ از خط‌ مشی‌ كژدار و مریز اصلاح‌ طلبان

عکس خبري -تحليل‌ فدايي‌ از خط‌ مشي‌ کژدار و مريز اصلاح‌ طلبان

دبیركل جمعیت ایثارگران تصریح كرد: مجلس آینده باید تحول خواه، متخصص، ولایتمدار و بسیجی باشد و همچنین تشكیل چنین مجلسی نیاز انقلاب اسلامی است.


به گزارش نما به نقل از مهر ، حسین فدایی در همایش انتخاباتی برخی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان افزود: توصیه های رهبری برای رعایت اخلاق انتخاباتی بستر مناسبی را برای ایجاد یک رقابت سالم و مبتنی بر موازین دینی فراهم کرد اما برخی گروههای سیاسی برای تصاحب کرسی های مجلس، تخریب سایر نیروهای را درصدر برنامه های انتخاباتی خود داشتند.

فدایی تصریح کرد: رعایت اخلاق باید استراتژی اصولگرایان و تمام افرادی باشد که در جمهوری اسلامی به رقابت می پردازند.
دبیر کل جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی این نگرانی وجود داشت که عده ای تحت عنوان روشنفکری به صحنه آمدند و اسلام منهای روحانیت را به وجود آوردند. امروز نیز متاسفانه این عرصه ادامه دارد و عده ای تقابل با روحانیت را دنبال می کنند یعنی روی دیگر همان سکه هستند که امیدوارم این تلاش ها با شکست مواجه شود.

وی با بیان اینکه مجلس آینده باید تحول خواه، متخصص، ولایتمدار و بسیجی باشد گفت: تشکیل چنین مجلسی نیاز انقلاب اسلامی است.

فدایی با اشاره به خاطرات خود از انتخابات مجلس هفتم گفت: بنده در انتخابات مجلس هفتم رئیس ستاد آبادگران بودم و بعد از انتخابات مراسم تشکر از اعضای ستاد انتخاباتی را در مهدیه تهران برگزار کردیم. در آن مراسم صحنه های عجیبی از ایثار و فداکاری دلسوزان انقلاب به جمهوری اسلامی را مشاهده کردم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: همت و تلاش مردم برای تحقق شعارهای انقلاب بار سنگینی برای نمایندگان فراهم می کند و امیدوارم ما بتوانیم از این زحمات قدردانی جدی کنیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران همچنین در خصوص تحلیل رأی‌دادن خاتمی در انتخابات مجلس نهم گفت: سران فتنه و شخص آقای خاتمی در تناقضی گرفتار شدند و تناقض هم این بود که اینها تصور می کردند یا به آنها القاء شده بود که مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد و اینها بنا داشتند خودشان را به عنوان یک جریان اپوزیسیون معرفی کنند تا از حمایت بیگانگان هم برخوردار شوند. اما وقتی بر اساس سنجش‌ها وگزارش‌هایی که دریافت کردند دیدند مشارکت مردم بالای 60 درصد است مردد ماندند که چه باید کرد. اگر نمی آمدند و شرکت نمی کردند جزء تحریم کنندگان محسوب می شدند و دیگر محلی از اعراب نداشتند و اگر بیایند و در انتخابات تبلیغ کنند و میزان مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند این هم با موضع‌گیری‌های گذشته آنان سازگاری نداشت.

وی افزود: بنابراین به این جمع‌بندی رسیدند که در دقیقه 90 بیایند و رأی بدهند تا جزء رأی‌دهندگان باشند اما جزء تبلیغ‌کنندگان و تشویق‌کنندگان به مشارکت نباشند. در عین حال باز من نفس این کار را مثبت ارزیابی می‌کنم. یعنی بنای ما این نیست که کسانی که اشتباهات و خطاهای استراتژیک داشتند و نتوانستند خودشان را با شاخص‌های ملت هماهنگ کنند را از دایره نظام بیرون کنیم و با آنان مانند دشمنان و معاندین برخورد کنیم. ملت ایران راه را برای توبه و جبران آنها باز گذاشته اما خط مشی کژدار و مریز، روش درستی برای آنان نیست.

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...