نسخه چاپی

سروری: مجلس نهم نباید سیاسی باشد

عکس خبري -سروري: مجلس نهم نبايد سياسي باشد

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فهرست جبهه متحد اصولگرایان متشكل از تعدادی از دانش آموختگان اقتصاد و افرادی است كه سابقه وزارت دارند و مجموع لیست نشان می دهد كه فهرست جبهه متحد متشكل از افرادی كارآمد، ولایت مدار، انقلابی و تحول خواه هستند كه رقابت بین فهرست كارآمد و فهرست سیاسی است.


به گزارش‌ نما به نقل از مهر ، پرویز سروری در همایش انتخاباتی برخی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس نهم متفاوت از مرحله دوم همه انتخابات های گذشته است گفت: در انتخابات های گذشته رقابت در دور دوم میان نیروهای اصلاح طلب و اصولگرا بود اما در دور دوم انتخابات مجلس نهم اصولگرایان با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم در شهر تهران گفت: راهیابی تنها 5 نماینده از شهر تهران به مجلس بسیار کم سابقه بوده و از این جهت شاهدیم که انتخابات مجلس در شهر تهران در حال تکرار شدن است همچنین انتخابات تهران در ریاست مجلس تاثیر بسیاری دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چندین سال گذشته اولویت کشور را مسائل اقتصادی عنوان کردند گفت: نامگذاری سالهای اخیر نشان می دهد تلقی مقام معظم رهبری این است که دشمن می خواهد از موضع اقتصادی به کشور فشار بیاورد به این دلیل مجلس نهم باید رویکرد متناسب با مطالبات مردمی داشته باشد و به مسائل اتصادی توجه ویژه نشان دهد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات دور دوم نقش موثری در امنیت ملی دارد گفت: امروز امنیت ملی تنها یک وجهی نیست که فقط به بحث های دفاعی منحصر باشد بلکه امنیت ملی در همه زمینه ها نقش ایفا می کند.

سروری با تاکید بر اینکه دشمن قبل از انتخابات دور اول مجلس با برخوردهای تهدید محور ، تحریم محور و مبتنی بر فشار به دنبال این بود که ارائه ملی مردم تضعیف شود و در انتخابات مشارکت نداشته باشند گفت: مردم در 12 اسفند برخلاف تصور غربی ها حضور مقتدرانه ای نشان دادند و به دشمن فهماندند که تهدیدها بر ایران نتیجه معکوس دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه نتایج انتخابات 12 اسفند در مذاکرات ایران با گروه 1+5 قابل مشاهده است گفت: مرحله دوم انتخابات مرحله بسیار حساسی است و همه ما مسئولیت داریم که یک انتخابات شگفتی ساز را خلق کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه هم اکنون میان دو لیست سیاسی و تخصصی در دور دوم قرار گرفته ایم گفت: سال آینده به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال چالش های سیاسی است لذا اگر مجلس نهم هم سیاسی باشد مشکلی از مشکلات مردم حل نخواهد شد چرا که آن موقع مجلس است که این چالش ها را تحریک می کند و به التهابات سیاسی دامن می زند.

وی با بیان اینکه مجلس می تواند توازن را در کشور ایجاد کند گفت: خوشبختانه لیست جبهه متحد اصولگرایان لیست تخصصی و متناسب با مطالبات مردم است.

سروری افزود: فهرست جبهه متحد اصولگرایان متشکل از تعدادی از دانش آموختگان اقتصاد و افرادی است که سابقه وزارت دارند و مجموع لیست نشان می دهد که فهرست جبهه متحد متشکل از افرادی کارآمد، ولایت مدار، انقلابی و تحول خواه هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق در رقابت های انتخاباتی گفت: ارزش صندلی سبز مجلس آنقدر نیست که برخی با دروغ، تهمت، تخریب و بولتن سازی می خواهند به این جایگاه دست پیدا کنند.

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...