نسخه چاپی

نامه نگاری مهدی هاشمی از لندن با لاریجانی!

مهدی هاشمی در نامه‌ای به رئیس مجلس نسبت به قرائت گزارش كمیسیون اصل 90 مجلس اعتراض كرد.

به نوشته ایلنا در اين نامه آمده است: قرائت این گزارش در صحن مجلس شورای اسلامی، آن هم بدون طی مراحل قانونی و شرعی که حتی مورد اعتراض مکتوب جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به حضرتعالی نیز قرار گرفت از مصادیق بارز تهمت و افترا و بازی با آبروی مسلمانان است که امکان و حق اعتراض و پاسخگویی نیز از آنان سلب شده است.
در قسمتی دیگر از این نامه آمده است: حضرت‌عالی نیک مطلعید که خروج اینجانب از کشور، قبل از ایراد تبعیت‌ها و مسایل مربوط به وقایع انتخاباتی سال ۸۸ و صرفا به دلیل مسایل کاری و تحصیلی بود ولی هر‌گاه قصد بازگشت به کشور را داشته‌ام بنابر مصالح و ملاحظاتی که باز حضرت عالی از آن کاملا با خبرید به تعویق افتاده است و در طول این مدت تبعیت‌ها و افتراهای بسیار فراوانی را نسبت به شخص پدر، خودم و خانواده‌ام تحمل کرده‌ام و در فضای غبارآلود و سنگین رسانه‌های داخلی، که یک سویه اتهامات را با برخورداری از مواهب انواع واقسام امکانات سمعی، بصری و مکتوب وارد کرده و مجال و فرصت اولیه دفاع را نیز سلب می‌کنند به جان خریده و تحمل کرده و می‌کنم.

وی در قسمتی دیگر از این نامه نوشته است: اینجانب ضمن تکذیب این اتهامات و اعتراض شدید به گزارش سیاسی و مغرضانه عضو این کمیسیون از محضر حضرتعالی و اعضای هیات رئیسه محترم تقاضا داریم براساس دستور امام راحل و ماده ۷۶ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که به موجب آن حق شخص مورد اتهام قرار گرفته برای پاسخگویی محفوظ است مقرر فرمایید متن این جوابیه در صحن مجلس قرائت شود.


اين اظهارنظر در حالي است كه دادستان كل كشور در نشست خبري سال گذشته خود تأكيد كرد كه مهدي هاشمي بايد به ايران بيايد و در دادگاه به اتهامات پاسخ بگويد. وي همچنين تأكيد كرد به دادستان تهران دستور داده است كه مهدي هاشمي را احضار كند.

همچنين وزير اطلاعات تصريح كرد كه حكم جلب مهدي هاشمي صادر شده است.

تعدادي از متهمان حوادث پس از انتخابات كه محكوميت آن‌ها نيز قطعي شد، از مهدي هاشمي به‌عنوان يكي از عناصر اصلي در حوادث قبل و بعد از انتخابات ياد كردند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...