نسخه چاپی

نكونام: به منتظری لقب دادند، به من خیلی راحت گفتند می‌توانی بروی

هافبك استقلال با بیان اینكه از این تیم می‌رود، گفت: خیلی راحت به من گفتند كه می توانی از استقلال جدا شوی.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جواد نکونام درباره جدایی‌اش از استقلال گفت: در حالی یکشنبه شب با مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای برگزار کردم که قرار بود ۲ روز قبل از آن با قلعه‌نویی درباره وضعیتم صحبت کنند. با این حال خیلی راحت به من گفتند می‌توانی از استقلال بروی و من هم وقتی این شرایط را دیدم تصمیم گرفتم جدا شوم.

وی با بیان اینکه انتظار نداشته به این راحتی با جدایی‌اش موافقت شود تاکید کرد: هنگامی که بحث جدایی منتظری که از دوستان خوب من و بازیکن ارزشمندی است به وجود آمد همه دیدند که از چه لقب‌هایی برای او استفاده شد و همچنان می‌گویند از رفتنش ناراحت هستند اما خیلی راحت با جدایی من از استقلال موافقت کردند. معاون باشگاه از قول سرمربی تیم به من گفت که آقای قلعه‌نویی با جدایی من موافق است با این حال این احتمال هم وجود دارد که یکی دو نفر این حرف‌ها را بد منتقل کرده باشند.

نکونام اظهار داشت: می‌توانم با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار قراردادم را با استقلال فسخ کنم اما احساس می‌کنم یک نفر در این بین حرف‌ها را به قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده بد منتقل کرده است. فتح‌الله‌زاده می‌گوید با جدایی من از استقلال مخالف است اما روز دوشنبه در جلسه خیلی راحت به من گفت با در نظر گرفتن منافع باشگاه می‌توانی جدا شوی.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که به کدام تیم می‌رود، تصریح کرد: مگر این موضوع مهم است؟ اگر این موضوع اهمیت داشت به این راحتی با آن برخورد نمی‌کردند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...