نسخه چاپی

رونالدو: به مراسم توپ طلا می‌روم

برخلاف گزارش‌های اخیر برخی نشریات پرتغالی، ستاره تیم رئال مادرید اعلام كرد امسال در مراسم اهدای جوایز به برترین‌های فوتبال جهان شركت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: کريستيانو رونالدو اعلام کرد دوشنبه هفته آينده در مراسم اهداي توپ طلا شرکت مي‌کند. مهاجم پرتغالي کهکشاني‌ها مدعي شد بدون در نظر گرفتن شانس موفقيتش براي کسب اين جايزه مي‌خواهد در مراسم شرکت کند.

پيش از اين شايعاتي منتشر شده بود مبني براي اينکه رونالدو 28 ساله که براي کسب توپ طلا رقبايي مانند ليونل مسي و فرانک ريبري دارد، در اعتراض به اظهارات جانبدارانه اخير سپ بلاتر، رئيس فيفا در مورد مسي قصد شرکت در مراسم توپ طلا را ندارد، هرچند او اين موضوع را تکذيب کرد.

رونالدو که شب گذشته (دوشنبه) در پيروزي 3 بر صفر رئال مادريد برابر سلتاويگو 2 گل به ثمر رساند، گفت: من به مراسم خواهم رفت اما نمي‌دانم امسال اين حق من هست که توپ طلا را ببرم يا نه. اگر آن را ببرم عالي مي‌شود اما اگر هم نبرم باز هم به تلاشم براي کمک به رئال مادريد ادامه مي‌دهم، مثل هميشه.

رونالدو با گل‌هايي که در بازي برابر سلتاويگو به ثمر رساند، شمار گل‌هاي حرفه‌اش را به عدد 400 رساند. او با اعلام اينکه اين گل‌ها را به هموطن و اسطوره تازه درگذشته کشورش، اوزه بيو تقديم مي‌کند، افزود: اولويت براي ما در اين بازي بردن بود. بازي برابر سلتاويگو بسيار سخت بود چون مقابل دروازه‌اش اتوبوس پارک کرده بود. هنوز زمان طولاني تا پايان فصل باقي‌مانده و چيزي که ما در پي آن هستيم کاهش اختلاف با صدرنشينان و سبقت گرفتن از آنها است.

وي افزود: من از تمام مطبوعات به خاطر اداي احترام‌شان به اوزه بيو قدرداني مي‌کنم. هر دوي ما پرتغالي هستيم اما اسپانيا هم مانند ديگر کشورهاي جهان ابراز همدردي کرد و فکر مي‌کنم پرتغال اين همدردي‌ها را حس کرد. هر 2 گل خود را به اوزه بيو تقديم مي‌کنم. او فردي دوست داشتني بود که کمک‌هاي فراواني به من کرد. او هميشه در کنار تيم ملي پرتغال حضور داشت. روز گذشته (روز تدفين پيکر اوزه بيو) براي ما روز بسيار غم ‌انگيزي بود.

رئال مادريد با گل‌هايي که رونالدو به ثمر رساند، 44 امتيازي شد و فاصله خود را با 2 صدرنشين جدول رده‌بندي لاليگا به 5 امتياز کاهش داد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...