نسخه چاپی

منافقین به دنبال مظلوم نمایی هستند؟!!

سازمان ملل متحدد دیروز(دوشنبه 16 دی ماه) در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام كرد بان كی مون دبیركل این سازمان، «جین هال لوت» معاون سابق وزیر امنیت داخلی آمریكا!! را به عنوان نماینده ویژه خود در كمك به انتقال اعضای گروهك تروریستی مناققین از عراق به كشورهای دیگر تعیین كرده است.

به گزارش نما؛ به نقل از بولتن، سازمان ملل متحدد دیروز(دوشنبه 16 دی ماه) در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد بان کی مون دبیرکل این سازمان، «جین هال لوت» معاون سابق وزیر امنیت داخلی آمریکا!! را به عنوان نماینده ویژه خود در کمک به انتقال اعضای گروهک تروریستی مناققین از عراق به کشورهای دیگر تعیین کرده است.
همزمان کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل نیز در گزارشی اعلام کرد که نیمی از اعضای گروهک تروریستی منافقین آماده ترک عراق و انتقال به کشور ثالث هستند.
بر اساس این گزارش سازمان ملل تا کنون توانسته است 311 تن از اعضای این گروهک را به خارج از عراق منتقل کند. هم‌چنین کمیته ویژه‌ای در حال بررسی پرونده 1400 تن دیگر از این افراد است تا مقدمات خروج آنها از لیبرتی را فراهم کند.
در ادامه این گزارش آمده است که تعداد 311 تن از اعضای گروهک که به خارج از عراق منتقل شده‌اند، در آلمان و آلبانی به سر می‌برند و صدها تن دیگر از افراد این گروهک نیز به دنبال پناهندگی به کشورهای اروپایی هستند.
این اقدام سازمان ملل درست پس از حمله اخیر به لیبرتی انجام شد. با توجه به این که ماه‌هاست که اعضای گروهک منافقین در کمپ لیبرتی حضور دارند و کشورهای ثالث حاضر به پذیرش این فرقه به دلیل ماهیت پلید و کثیفشان نیست و رویای تداوم حضورشان نیز در عراق به دنبال تعطیلی پادگان اشرف نیست و نابود شده است و راهبرد اعتصاب غذای منافقین نیز هیچ موج حمایتی گسترده‌ای را در غرب ایجاد نکرد در واقع با رو شدن بازی هیچ موجی ایجاد نکرد.
لذا به نظر می‌رسد که خروج از این تنگنای شدید و اقناع سازمان ملل و کشورهای غربی برای توجه جدی به وضعیت این گروهک در کمپ لیبرتی و تسریع پذیرش آنها در کشورهای ثالث نیاز به پیگیری استراتژی مظلوم نمایی از جانب سرکردگان این گروهک است.
از این لحاظ سرکردگان گروهک به هیچ وجه بدشان نمی آید حملاتی نیز به کمپ لیببرتی انجام شود و تعدادی نیز از منافقین حاضر در این کمپ قربانی شوند تا گروهک با پخش گسترده اخبار و تصاویر آن اروپا و آمریکا را نسبت به خروج منافقین از عراق و اسکان آنها در اروپا و آمریکا مجاب کند.
بر همین اساس به نظر می رسد باید با تامل بیشتری نسبت به حملات انجام شده به کمپ لیبرتی نگریسته شود و بر این نکته متوجه بود که تداوم این حملات به نفع کیست؟

۱۳۹۲/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...