نسخه چاپی

نامه وزیر كشاورزی به قوه قضاییه

اخیرا اراده قوی در بدنه دولت برای بازگرداندن ساختمان شیشه‌ای به وزارت جهاد كشاورزی به وجود آمده و وزیرجهاد كشاورزی در این راستا به رییس قوه قضاییه نامه‌ ارسال كرده است.

به گزارش نما؛ به نقل از ایسنا،یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی اظهارکرد: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و آغاز فعالیت حجتی در وزارت جهاد کشاورزی، بازگرداندن ساختمان شیشه‌ای در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته و تاکنون مکاتبات بسیاری نیز انجام شده است.
وی افزود: یکی از این مکاتبات، ارسال نامه از سوی وزیر جهاد کشاورزی به رییس قوه قضاییه بوده است تا بتوان با هماهنگی کامل بین قوه مجریه و قوه قضاییه این مشکل را هر چه سریع‌تر حل کرد.
این مقام آگاه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: طی پنج ماه گذشته مسئولان دولت و حتی شخص رییس‌جمهور مصمم به بازگرداندن ساختمان شیشه‌ای وزارت جهاد کشاورزی هستند که وزیر جهاد کشاورزی نیز امیدوار است با انجام این مهم بتواند خبر خوشی به همه فعالان دولتی و غیر دولتی بخش کشاورزی بدهد.
بیش از دو سال از واگذاری ساختمان شیشه‌ای وزارت جهاد کشاورزی البته بدون انعقاد قرارداد و پرداخت بهای آن به قوه قضاییه می‌گذرد که از همان زمان تا کنون همه فعالات و تشکل‌های بخش خصوصی و دولتی خواهان استرداد این ساختمان که شناسنامه‌ وزارت جهاد کشاورزی است، هستند اما باید دید تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای بازگرداندن این ساختمان به وزارت جهاد کشاورزی نتیجه خواهد داشت؟

۱۳۹۲/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...