نسخه چاپی

علت آتش سوزی دبستانی در جیرفت

عکس خبري -علت آتش سوزي دبستاني در جيرفت

سرپرست فرمانداری جیرفت گقت: آموزش و پرورش نقش حیاتی برای جامعه دارد و همه دستگاه ها انجام امور آموزش و پرورش را با حساسیت و اولویت دنبال كنند.

به گزارش نما؛ˈاحمد امینی روشˈ شامگاه سه شنبه در نشست شورای آموزش پرورش شهرستان جیرفت افزود: باید زمینه حضور مردم را در رفع مشکلات آموزش و پرورش فراهم کرد.
وی با بیان این که باید مجمع خیرین مدرسه ساز را در شهرستان راه اندازی کرد، گفت: با راه اندازی این مجمع می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.
وی تصریح کرد: رفع مشکلات آموزش و پرورش، اولویت شهرستان است و با اختصاص اعتبار برای طرح های عمرانی شهرستان اولویت با پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش خواهد بود.
امینی روش، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی های دقیق خود به کمک آموزش و پرورش بشتابند و خیرین برای تکمیل مدارس نیمه تمام مشارکت کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت هم با اشاره به وقوع آتش سوزی در دبستان پذیرفته دهستان علی آباد این شهرستان گفت: علت وقوع آتش سوزی قدمت این مدرسه بوده بطوری که سیم کشی برق این مدرسه و همچنین استحکام آن غیر اصولی بوده که باعث آتش سوزی شد.
عبدالمجید سالاری افزود: مدرسه ای که دچار آتش سوزی شد سال 89 پروژه جایگزین آن آغاز شده بود که به دلیل مشکلات اعتباری دو سال، متوقف شده است.
وی خاطرنشان کرد: 10 پروژه مانند این مدرسه در شهرستان جیرفت وجود دارد که بدلیل نبود اعتبار متوقف مانده است و هر کدام از این پروژه ها بدلیل استحکام بنای مدارس هر لحظه ممکن است دچار حادثه شوند.
وی گفت: خیرینی که توانایی ساخت مدارس را دارند می توانند به اداره آموزش و پرورش مراجعه و با تکمیل این مدارس نام خود را بر روی آنها بگذارند.
سالاری ادامه داد: هر کسی توانایی ساخت این مدارس را داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه ساخت ساختمان از آنها به عنوان غیر انتفاعی استفاده کند

۱۳۹۲/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...